هیات دولت جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانه ای از فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در حمایت از دولت قدردانی و سپاس گذاری کرد

گزارش واحد مرکزی خبر ، متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حمایت رهبری بزرگوار از فرزندان انقلابی و خستگی ناپذیر خود در دولت و همچنین اقدامات و تلاش هائی که در جهت پیشرفت و ارتقاء‌ نظام اسلامی انجام می پذیرد، تفکیک فصل خدمت از خودخواهی ها و قدرت طلبی ها، افزایش امید و وحدت ملی، خودباوری وهمچنین موجب تجدید روحیه خدمتگزارانی بود که عدالت محوری، مهرورزی و خدمت به بندگان خدا و تعالی مادی و معنوی کشور را فرا راه خود قرار داده‌اند.

خدای بزرگ را سپاس گذاریم که توفیق عطا نمود تا در این برهه حساس از انقلاب اسلامی، خدمتگزار مردمی مومن و سرافراز بوده و تحت رهبریهای آن رهبر فرزانه رسالت انقلابی خود را به انجام رسانیم.

مسلم است که استقامت و پایداری برآرمان امام و شهدا و ارزشهای انقلاب اسلامی سعادت ملت ما را رقم خواهد زد و این همان خواست مردم اگاه و الهی ایران عزیز است.

دولت خود را موظف می‌داند تا به این خواست الهی و انقلابی ارج نهاده و این راه مقدس را با تمام توان ادامه دهد.

خادمان ملت در دولت ضمن تجدید پیوند و میثاق با ارمان های بزرگ امام، ارزشهای انقلاب اسلامی و خط روشن ولایت اعلام می دارد که با همه توان در خدمت ملت بزرگ بوده و مراتب تقدیر و تشکر خود را از رهبر معظم انقلاب ابراز می دارند وامیدوارند همچون گذشته دعای خیر معظم له را بدرقه راه خود داشته باشند.

هیات دولت جمهوری اسلامی ایران

کد خبر 41109

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز