همشهری‌آنلاین: مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، با اشاره به بارش پراکنده در استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، سیستان‌ و بلوچستان، کرمان، هرمزگان و فارس از وزش باد شدید و و وقوع گرد و خاک در ۹ استان کشور خبر داد.

احد وظیفه،مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی چهارشنبه 27 تیر ماه در نیمه شمالی استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل و سواحل دریای خزر، رشد ابر، بارش پراکنده و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

احد وظيفه تاکید کرد: طی سه روز آینده در جنوب سیستان‌وبلوچستان، جنوب کرمان، شرق و شمال هرمزگان و ارتفاعات شرق فارس و ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رشد ابر، بارش پراکنده باران، گاهی رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان این‌که امروز و روز جمعه 29 تیر ماه در شمال شرق و شرق کشور وزش باد شدید، گاهی با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود، افزود: امروز در برخی از نقاط شمال شرق اصفهان، قم، مرکزی، قزوین، مرکزی و جنوب تهران هم در برخی از ساعات وزش باد شدید رخ خواهد داد.

به گفته وظیفه، امروز در برخی از نقاط استان‌های خوزستان، ایلام و کرمانشاه وزش باد شدید دور از انتظار نخواهد بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی در پایان در مورد شرایط جوی پایتخت طی دو روز آینده، گفت‌: آسمان تهران پنجشنبه و جمعه 28 و 29 تیر ماه صاف، گاهی وزش باد با بیشترین و کمترین دمای 40 و 28 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 411032

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha