همشهری آنلاین: تهیه‌کننده برنامه «منبع موثق» که پخش سری سوم آن به تازگی از شبکه چهار سیما آغاز شده است، از تغییرات ایجاد شده در این فصل از برنامه و همچنین حضور رضا رفیع به عنوان مجری سخن گفت.

سریال

به گزارش ايسنا؛ میثم تربتی با اشاره به سری سوم برنامه «منبع موثق»، اظهار کرد که «این برنامه از روز دوم تیرماه با اجرای رضا رفیع روی آنتن رفت و با تغییرات چندان زیادی هم همراه نبود؛ چراکه موضوع اصلی برنامه از همان فصل اول مشخص و قرار بود که اخبار سیاسی و اجتماعی کشور و همچنین موارد مهم در دنیا را به زبان طنز بیان و تحلیل کنیم.»

او در پاسخ به این پرسش که آیا در انتخاب اخبار برنامه «منبع موثق» با محدودیت‌هایی مواجه هستید، توضیح داد که «هیچ محدودیتی در این‌ باره نداریم و براساس آن چیزی که برای مردم مهم است و اخباری که در فضای مجازی، رسانه‌های مکتوب و خبرگزاری‌ها مطرح شده و ما نیز قابلیت بازگو کردن آنها را داریم، اخبار را انتخاب می‌کنیم.»

تربتی با اشاره به تغییراتی که در دکور سری جدید «منبع موثق» به وجود آمده است، گفت: تلاش کردیم تا در سری جدید المان‌های مطبوعاتی بیشتری در دکور برنامه داشته باشیم تا حالت خبری آن را افزایش دهیم. همچنین در سری جدید امکانی را فراهم کردیم که از اخبار ارسالی مخاطبان در برنامه استفاده بیشتری داشته باشیم؛ البته این موضوع در سری‌های قبل نیز وجود داشت، ولی در فصل جدید تصمیم داریم تا بیشتر روی این اخبار ارسالی مخاطبان تمرکز کنیم.

تهیه‌کننده برنامه «منبع موثق» همچنین درباره حضور رضا رفیع به عنوان مجری سه فصل از این برنامه تلویزیونی، گفت: به واسطه اینکه پیشتر نیز تجربه حضور در برنامه‌های طنز  همانند «قندپهلو» را داشتم، دوستان طنزپرداز زیادی را می‌شناسم؛ اما کسی را همانند آقای رفیع نمی‌شناسم که خط قرمزها و مرزها را به این خوبی بشناسد و بتواند ضمن اینکه‌ حرفش را می‌زند، شوخی هم بکند و کمتر به کسی بربخورد. در این سه فصل مواردی بود که به کسی بربخورد، ولی آنقدر کم بوده که اصلا قابل عنوان نیست.

او ادامه داد: بالاخره برنامه‌ «منبع موثق» طنز است و ممکن است در عنوان و تحلیل مسائل روز و سوژه‌های خبری به کسی بر بخورد، اما تاکنون اینچنین نبوده است. به قول خودش و تعبیر من از طنز «گل‌آقا»یی استفاده می‌کنیم که طنز نیش‌داری نیست که بخواهد کسی را آزار بدهد.

تربتی همچنین اظهار کرد که سری جدید برنامه «منبع موثق» در ۱۰۰ قسمت تولید شده است و به غیر از ایام عزاداری و روزهای پنج‌شنبه و جمعه از شبکه چهار سیما راهی آنتن می‌شود. البته بعد از ظهرهای جمعه منتخب برنامه‌های هفته نیز پخش می‌شود.

کد خبر 409925

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha