چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۸
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران به سازمان بوستان‌ها بابت نحوه و زمان آبیاری فضای سبز پایتخت در دوران کم‌آبی تذکر داد.

حجت نظری، عضو كميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي شهر تهران در گفت‌وگو با ایسنا با تاکید بر لزوم صرفه جویی در مصرف آب، گفت: به نحوه و زمان آبیاری پارک‌ها و فضای سبز پایتخت انتقادهايی وارد است که طی نامه‌ای به رئیس سازمان پارک‌ها و فضای شبز شهر تهران تذکر داده و خواستار حل این مساله شدم.

حجت نظري گفت: چند سالی است که کشور ما وارد یک دوره خشکسالی شده و در این میان تهران نیز با توجه به وضعیت اقلیمی و جمعیتش جزء استان‌هایی است که پیامدهای خشکسالی بیشتر بر آن نمود پیدا خواهد کرد.در همین راستا لازم است تمامی دستگاه‌ها و ارگان‌های مختلف در سطح شهر تهران در کنار شهروندان برای صرفه جویی در مصرف آب و مصرف بهینه آن اقدام کنند.

او افزود: بارها از سوی بسیاری از شهروندان انتقادهايی نسبت به نحوه و زمان آبیاری درختان و فضاهای سبز در پارک ها مطرح شده است.به همین دلیل طی نامه‌ای به رئیس سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران تذکر داده و خواستار رفع سریع این مشکل شدم.

nazari۲

نظری ادامه داد: سازمان بوستان‌ها موظف است که نسبت به انتخاب و کاشت گیاهان متناسب با اقلیم شهر تهران اقدام کرده و از کاشت گیاهانی همچون چمن که مصرف آب بالایی دارد، خودداری کنند.

این عضو شورای شهر تهران گفت: همه ما در برابر آب مسئول هستیم و باید از آن حراست کنیم و درخواست من از شهروندان این است که بر نحوه و زمان آبیاری پارک‌ها از سوی پیمانکاران شهرداری نظارت کنند و اگر خدایی ناکرده شاهد عدم آبیاری مناسب بودند این موضوع را اطلاع دهند تا هرچه سریع‌تر اقدام‌هاي لازم انجام شود.

کد خبر 409767

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha