همشهری آنلاین: مدیر عامل باشگاه گسترش گفت، چک استقلال به این باشگاه برای خرید داریوش شجاعیان پاس نشده است و طبق مفاد قرار داد، این بازیکن باید به تیم قبلی‌اش بازگردد.

داریوش شجاعیان

هوشنگ نصیرزاده در گفتگو با مهر، با انتقاد از پاس نشدن چک باشگاه استقلال برای خرید داریوش شجاعیان گفت: ما برای انتقال شجاعیان از گسترش به استقلال یک توافقنامه سه جانبه امضا کردیم. در این قرارداد آمده که تعهدات سه طرف چیست. یک بند توافقنامه این است که اگر یکی از چک های باشگاه استقلال پاس نشود، گسترش فولاد می تواند تقاضای استرداد بازیکن را داشته باشد و حتی چک های قبل را به عنوان غرامت ضبط کند.

وی افزود: درک می کنیم که استقلال پولهای خودش را خرج لیگ قهرمانان آسیا کرده و اسپانسر هم به آنها پول نداده است ولی چک آنها متعلق به اسفندماه گذشته است. بنده چندبار با آقای افتخاری تماس گرفتم که پاسخ تلفنم را نداد. یکبار هم با او صحبت کردم و ایشان گفت که پول نداریم. این چک برای ۲۵ اسفند سال گذشته است که پاس نشده. الان هم کمیته تعیین وضعیت به این مسئله رسیدگی می کند.

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد با بیان اینکه بازگرداندن شجاعیان تصمیم هیات مدیره است و باید اجرایی شود، گفت: حتی اگر باشگاه استقلال الان پولی به حسابمان بریزد دیگر به آن دست نمی زنیم. می گویند چک باشگاه استقلال برای اسپانسر قبلی این باشگاه است ولی هم آقای قراب و هم آقای افتخاری پشت آنرا امضا کرده اند و مهر استقلال روی آن ثبت شده. بنابراین استقلال متعهد به پرداخت بوده است.

نصیرزاده یادآور شد: به این ترتیب شجاعیان باید به گسترش فولاد برگردد چون خودش هم پای این توافقنامه را امضا کرده است.

وی در پایان درباره وضعیت مالکیت باشگاه گسترش گفت: مدتی است که گسترش فولاد تغییر سهام داده و افراد جدیدی سهامدار شده اند. این افراد جدید هیچ نسبتی با محمدرضا زنوزی مالک قبلی ندارند.

کد خبر 409752

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha