همشهری آنلاین: کتاب مشتری بی‌صدا؛ چرا مشتریان ما را ترک می‌کنند؟ تالیف دکتر فابیولا کورورا- استیملینگ با ترجمه‌ دکتر حسین وظیفه‌دوست و پرویز درگی و حمید اکبریه از سوی انتشارات بازاریابی چاپ و منتشر شد.

مشتری بی‌صدا؛ چرا مشتریان ما را ترک می‌کنند؟

هدف از انشتار این کتاب این است که به شرکتهای خدماتی کمک کند بهتر به مشتریانشان خدمت کنند و آنها را حفظ نمایند. تجربه‌ مشتری در دنیای تجارت به بحث داغی تبدیل شده است، اما تصمیم‌گیران این حوزه برای اتخاذ راهبردی روشن از دانش کافی برخوردار نیستند.

این کتاب راهنمایی برای مدیران، اعضای هیاتهای مدیره، مدیران اجرایی و مالکان کاروکسب‌هایی است که به دنبال بهبود تجربه‌ مشتریان هستند و به آنها کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری را حفظ کنند. عینک مشتری که رویکردی است برای تحلیل نقاط تماس مشتری، دیدگاهی غیرشرکتی به برخی از مشکلات سازمانهای خدماتی و استراتراتژی‌هایی برای حل این مشکلات ارائه می‌کند. سازمانها باید به تقاضای بازار و مشتری پاسخ بدهند. رهبران کاروکسب به اهمیت عملیات مشتری‌محور به عنوان یک مزیت رقابتی واقفند. تلاش ناکافی برای حفظ مشتری، در مقایسه با غفلت از جذب مشتری، اثر نامطلوب‌تری بر سودآوری بلندمدت مشتری خواهد داشت.

دلیل انتخاب عنوان مشتری بی‌صدا؛ چرا مشتریان ما را ترک می‌کنند؟ برای این کتاب آن بود که شرکتهای اندکی پای خدمتشان می‌مانند و وقتی مشتریان با مشکل مواجه می‌شوند، از آنها پشتیبانی نمی‌کنند. در این کتاب چارچوبی برای کمک به شما برای برآوردن نیازهای مشتریان و تبدیل کارو‌کسب‌تان به کاروکسبی پایدار از طریق نوآوری و همکاری مستمر با مشتریان ارائه می‌شود.

علاقه‌مندان ‌‌برای اطلاع بیشتر و‌خرید این کتاب می‌توانند با شماره تلفن 66408271 و 66408251 تماس بگیرند.

کد خبر 409633

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha