همشهری آنلاین: دیدار دو تیم فرانسه و آرژانتین در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی روسیه از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه به میدان رفتند که این دیدار با برتری ۴ بر ۳ فرانسه به پایان رسید.

مسی

 

 

 

 گزارش لحظه به لحظه دیدار آرژانتین - فرانسه را بخوانید:

فرانسه ۴ - ۳ آرژانتین

داور: علیرضا فغانی (ایران)
ورزشگاه: کازان

گل: آنتوان گریزمان (۱۱)، بنجامین پاوارد (۵۸) و کیلیان ام باپه (۶۴ و ۶۸) برای فرانسه، آنخل دی ماریا (۴۰) ، گابریل مرکادو (۴۸ ) و سرخیو آگوئرو (۹۰) برای آرژانتین

کارت زرد: تاگلیافیکو، اوتامندی، بانگا ، مارکوس روخو و خاویر ماسکرانو (آرژانتین)، پاوارد , بلیز ماتئودی (فرانسه)

کارت قرمز : -

ترکیب فرانسه: هوگو لوریس، پاوارد، رافائل واران، ساموئل اومتیتی، پل پوگبا، آنتوان گریزمان، اولیویه ژیرو، کیلیان ام باپه، انگولو کانته، بلیز ماتویدی و لوکاس هرناندس

ترکیب آرژانتین: ارمانی، مرکادو، تاگیلیافیکو، بانگا، لیونل مسی، آنخل دی‌ماریا، خاویر ماسکرانو، انزو پرس، مارکوس روخو، نیکولاس اوتامندی و پاون

به گزارش ایسنا، دیدار دو تیم فرانسه و آرژانتین در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی در شهر کازان از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه آغاز شد که گزارش زنده ایسنا را در زیر می خوانیم:

  • نیمه اول

بازی با سوت علیرضا فغانی آغاز شد و تلاش دو تیم برای رسیدن به جمع ۸ تیم برتر این رقابت ها آغاز شد.

در ابتدای بازی خطای اومتیتی روی لیونل مسی باعث شد تا آلبی سلسته صاحب یک ضربه ایستگاهی شود.

در دقیقه ۷ فرانسه صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که ضربه آنتوان گریزمان به دیرک دروازه اصابت کرد.

در دقیقه ۱۱ خطای عجیب و بی مورد مارکوس روخو روی کیلیان ام باپه باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد و آنتوان گریزمان نیز این توپ را به گل تبدیل کرد و تیمش را پیش انداخت.

دقیقه ۲۰: ضربه پل پوگبا از روی یک ضربه ایستگاهی با اختلاف به بیرون رفت. در این دقایق مدافعان آرژانتین عملکرد ضعیفی از خود نشان دادند.

بازیکنان آرژانتین برای جبران گل خورده پیش کشیدند ولی نتوانستند از موقعیت های خود استفاده کنند. در این بین فرانسوی ها نیز برای زدن گلهای بیشتر تلاش کردند.

دقیقه ۳۷: ارسال خطرناک لیونل مسی به دهانه دروازه نزدیک بود خطرساز ظاهر شود ولی این موقعیت از دست رفت.

دقیقه ۴۰: آنخل دی ماریا پاس دی ماریا را تصاحب کرد و با شوتی زیبا و مهارنشدنی دروازه هوگو لوریس را باز کرد و بازی به تساوی کشیده شد.

در نهایت نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

  • نیمه دوم

نیمه دوم با سوت علیرضا فغانی آغاز شد. در نیمه دوم فدریکو فازیو به عنوان جانشین مارکوس روخو پراشتباه به زمین بازی آمد.

دقیقه ۴۸: ضربه ایستگاهی دی ماریا روی دروازه فرانسه خطرساز شد و در ادامه توپ به لیونل مسی رسید و شوت این بازیکن به گابریل مرکادو برخورد کرد و وارد دروازه فرانسه شد تا آلبی سلسته به گل برتری برسد.

دقیقه ۵۴: ضربه ایستگاهی ام باپه روی دروازه آرژانتین خطرساز شد و در ادامه فغانی خطای بازیکن فرانسه را اعلام کرد.

دقیقه ۵۶ اشتباه عجیب فازیو و آرمانی روی یک ضربه آرام نزدیک بود باعث شود تا گریزمان بازی را به تساوی بکشاند که موفق نبود.

دقیقه ۵۸: شوت زیبای بنجامین پاوارد به زیبایی وارد دروازه آرژانتین شد و بازی بار دیگر به تساوی کشیده شد.

دقیقه ۶۴: اشتباهات تمام نشدنی مدافعان و دروازه بان آرژانتین باعث شد تا کیلیان ام باپه برای تیمش گلزنی کند و بازی ۳ بر ۲ شود.

دقیقه ۶۸: کیلیان ام باپه باز هم توانست گلزنی کند. درخشش تمام نشدنی این بازیکن باعث شد تا او بتواند دروازه آرژانتین را برای بار چهارم باز کند.

دقیقه ۸۵: حرکت زیبای مسی با شوت پای راست این بازیکن همراه شد که قدرت لازم را نداشت و به راحتی در اختیار لوریس قرار گرفت.

دقیقه ۹۰: ارسال لیونل مسی در دهانه دروازه به سرخیو آگوئرو رسید و این بازیکن با ضربه سر دروازه فرانسه را باز کرد تا اختلاف به حداقل برسد.

در نهایت این دیدار با برتری ۴ بر ۳ فرانسه به پایان رسید و این تیم به دور بعد صعود کرد.

کد خبر 409415

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha