پنجشنبه ۷ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: تهیه‌کننده فیلم «مشت آخر» درباره آخرین وضعیت مهدی فخیم‌زاده پس از تصادف گفت: این سینماگر بامداد پنج‌شنبه به تهران منتقل شده و خوشبختانه خطر رفع شده است.

فخیم زاده

سیدحامد حسینی در گفت‌وگویی با ایسنا با انتقاد از اخبار نادرستی که با محوریت وخیم بودن حال مهدی فخیم‌زاده پس از تصادف روز چهارشنبه، 6 تیرماه در چالوس منتشر شده است، بیان کرد: بامداد پنج‌شنبه هفتم تیرماه حوالی ساعت 3 ، آقای فخیم‌زاده را به بیمارستانی در تهران منتقل کردیم که البته قصد داشتیم این کار از طریق هلی‌کوپتر انجام شود اما پزشکان معالج در بیمارستان چالوس گفتند وضعیت او آنقدر حاد نیست که بخواهیم از هلی‌کوپتر استفاده کنیم و به همین دلیل ایشان را با آمبولانس به تهران منتقل کردیم.

او گفت: در حال حاضر وضعیت جسمانی ایشان بهتر شده و سطح هوشیاری‌شان هم خوب است به طوری که چند دقیقه‌ای با هم صحبت کردیم. البته به دلیل آنکه ماسک اکسیژن دارد، امکان صحبت مستقیم وجود نداشت اما ایشان کاملا قادر بود به سوالات جواب دهد و مشخص است که وضعیت عمومی بهتر شده است. ضمن اینکه داروهای خواب‌آوری هم که استفاده می‌شد تا درد کمتر شود دیگر قطع شده است.

این تهیه‌کننده با اشاره به اینکه در این تصادف ضربه‌ای به سر مهدی فخیم‌زاده وارد شده است، افزود: آن طور که پزشکان معالج می‌گویند تا یک هفته دیگر وضعیت جسمانی ایشان خیلی بهتر می‌شود در حدی که حتی می‌توانند سر فیلمبرداری برگردند. هر چند عجله‌ای برای این کار نداریم اما باید منتظر بمانیم به دلیل ضربه وارد شده به سر، تبعاتی وجود نداشته باشد.

حسینی درباره تصادف رخ داده هم توضیح داد: روز گذشته (ششم تیرماه) ساعت 14:35 این اتفاق رخ داد و اورژانس هم سی دقیقه بعد رسید. زمانی که آقای فخیم‌زاده روی موتور نشسته و تقریبا در حال توقف بود، یک موتوری دیگر که راننده‌اش حتی گواهینامه نداشت، با شدت به آقای فخیم‌زاده برخورد کرد ولی از آنجا که ایشان ورزشکار است دچار شکستگی نشدند و هر آنچه در این باره منتشر شده صحت ندارد. با این حال تصادف شدید بود و البته راننده دیگر آسیب چندانی ندیده و همان شب گذشته مرخص شد.

وی با اشاره به اینکه عوامل فیلم و نیز دست‌اندرکارانی از خانه سینما پیگیر احوال مهدی فخیم‌زاده بودند، درباره وضعیت پروژه «مشت آخر»گفت: دو، سه روز بیشتر از فیلمبرداری باقی نمانده و قرار بود روز جمعه پایان فیلمبرداری باشد، اما هیچ کدام از این‌ها مهم نیست و فقط خدا را شکر می‌کنیم که حال آقای فخیم‌زاده خوب است.

کد خبر 409209

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha