همشهری‌آنلاین: وضعیت نامساعد جوی در فرودگاه‌های مقصد، 8 پرواز داخلی از مبداء تهران را لغو کرد.

رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در مصاحبه با خبرنگار گروه اقتصادی واحد مرکزی خبر با بیان این خبر افزود: از مجموع پروازهای فرودگاههای مهرآباد، 8 پرواز به شهرهای یزد، مشهد، گرگان، اصفهان، بیرجند، ارومیه و اهواز لغو شده است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: پروازهای970 و 972 شرکت هواپیمایی تابان به مقصد مشهد و 216، 237 ،260، 275، 292 و 413 شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) به ترتیب به بیرجند، اصفهان، گرگان مشهد، ارومیه، یزد و اهواز کنسل شده است.

سخنگوی هواپیمائی کشوری ضمن عذرخواهی از مسافران این پروازها گفت: وضعیت بد جوی و نبود حداقل دید برای خلبانان پروازها و اینکه حفظ جان مسافران و در اولویت قرار دادن مسائل ایمنی موجب لغو پروازها شده است به مسافران پروازها توصیه کرد قبل از حرکت به سمت فرودگاه مهرآباد با شماره تلفن 199 اطلاعات پرواز این فرودگاه تماس بگیرند و اطلاعات لازم را دریافت کنند.

جعفرزاده افزود: به شرکت‌های هواپیمایی توصیه شده است درباره خدمات رسانی و پاسخگویی به مسافران پروازهای لغو شده ناشی از وضعیت جوی حساسیت ویژه ای در نظر بگیرند.

سخنگوی هواپیمائی کشوری افزود: نباید بر مشکلات پروازهای داخلی ناشی از شرایط نامساعد جوی مسائل مرتبط با نارسایی و ناکارآمدی مدیریتی نیز اضافه شود و سازمان هواپیمایی کشوری در صورت مواجهه با چنین مسئله ای که موجب نارضایتی مسافران شود با استفاده از حق قانونی خود با شرکت‌های متخلف برخورد خواهد کرد.

کد خبر 40853

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز