جمعه ۱۴ دی ۱۳۸۶ - ۱۲:۴۲
۰ نفر

حوادث طبیعی، فوریت‌های خانگی و کمک‌های اولیه چیزهایی‌ هستند که خانواده‌ها باید اطلاع و آگاهی درستی از آن داشته باشند.

ضرورت این مسئله آن‌قدر هست که گاهی بعضی از ما به کلاس کمک‌های اولیه برویم یا در تبلیغات تلویزیون هر روز هشدارهایی درباره رعایت ایمنی ببینیم و بشنویم.

 اینها البته روش‌های خوبی است؛ آموزش - به هر طریقی - وقتی قرار است برای راحتی زندگی به ما کمک کند، حتما مفید و لازم است، اما خب، رفتن به کلاس کمک‌های اولیه و هشدارهای تبلیغاتی، موقتی هستند.

 گاهی جزئیاتی، امنیت خانواده را مختل می‌کند که ما هرگز برای آنها به شکل عملی آموزش ندیده‌ایم. برای این موقع‌هاست که ما به شما یک کتاب معرفی می‌کنیم که در خانه  داشته باشید؛ آن هم برای اینکه وقتی خدای نکرده دچار دردسر شدید، به سراغش بروید تا راه حل اولیه مشکل را در اختیار داشته باشید؛ «امنیت در خانه» همان کتابی است که  ما پیشنهاد می‌کنیم.

در این کتاب شما اقدامات لازم قبل و بعد از وقوع حوادث خانگی را می‌آموزید. این  یک کتاب راهنماست که در 3 موضوع، اطلاعاتی را در اختیارتان می‌گذارد؛ بخش اول کتاب مربوط به حوادث طبیعی است و دستورالعمل‌هایی برای آمادگی و نجات از این حوادث مثل آتش‌سوزی، سیل، زلزله و... به همراه مجموعه وسایل اضطراری برای زمان حادثه را ارائه می‌‌دهد. بخش دوم کتاب،  شامل فوریت‌های خانگی است.

 این بخش، راهنمای تعمیرات خانگی برای حوادث غیرمنتظره در خانه مثل ترکیدگی لوله، شکستگی لوله و انواع اتفاقات کوچک و بزرگ است. در بخش سوم کتاب هم شما همه آن چیزهایی را که باید  در کمک‌های اولیه بدانید، خواهید خواند.

 این کتاب تالیف دکتر ویوین آرمسترانگ و پروفسور این دیویس است.  مهندس امیر صادقی و دکتر فرهاد سوری هم مترجمان کتاب هستند.نشر دانش ایران، امنیت در خانه را در 2 نسخه رنگی و تک‌رنگ منتشر کرده است.

کد خبر 40748

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز