همشهری آنلاین: سرپرست سازمان اورژانس کشور گفت: ۴۵۰۰ دستگاه آمبولانس اورژانس در مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر کشور مستقر می‌شوند.

اتوبوس آمبولانس

به گزارش ايرنا، پیرحسین کولیوند با اعلام اين خبر افزود: کل نیروهای اورژانس در روز قدس آماده‌باش هستند، 60دستگاه اتوبوس آمبولانس و 40 فروند اورژانس هوایی نیز در این مراسم در سراسر کشور حضور دارند و این مراسم را پوشش می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: در تهران نیز علاوه بر استقرار آمبولانس‌ها 200 دستگاه موتور آمبولانس و خودروهای امدادی و فرماندهی در مسیر 10 گانه در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس مستقر می‌شوند.

سرپرست سازمان اورژانس کشور گفت: به دلیل گرمای هوا و روزه‌داری به روزه‌داران و شرکت‌کنندگان در راهپیمایی روز قدس توصیه می‌شود از لباس‌هایی که کمتر نور خورشید را جذب می‌کنند، با رنگ‌های روشن‌تر استفاده کنند و همچنین برای جلوگیری از آفتاب سوختگی کلاه لبه‌دار بر سر کنند.

وی همچنین به روزه‌داران توصیه کرد: به دلیل گرمای هوا و تشنگی برای حفظ آب بدن در هنگام وعده سحری حتما از میوه‌ها و سبزی‌ها به اندازه کافی استفاده کنند و افرادی که به بیماری‌های مزمن مبتلا هستند نیز برای شرکت در راهپیمایی نکات ایمنی و توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

کد خبر 407383

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha