همشهری آنلاین: فدراسیون فوتبال آرژانتین یکی از بهترین هواپیمای جهان را برای پروازهای تیم ملی در جام جهانی برگزیده است.

هواپیمای اختصاصی تیم ملی آرژانتین

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس، فدراسیون فوتبال آرژانتین می‌خواهد اعضاي تیم‌ ‌ملی در پروازهای طولانی مدت پیش از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و در جریان این رقابت‌ها راحت باشند. به همین خاطر یکی از لوکس‌ترین هواپیماهای جهان را برای آنها انتخاب کرده است.

AFA (فدراسیون فوتبال آرژانتین) هواپیمای فوق‌العاده‌ ایرباس A340 VIP را برگزید و همان طور که از نامش مشخص است تنها به افراد مهم اختصاص دارد.

این هواپیما ۹۰ نفر ظرفیت دارد که در ورژن استاندارد ۳۷۵ نفر می‌توانند در آن حضور داشته باشند و این ظرفیت تا ۴۴۰ نفر نیز پیش می‌رود.

هواپیمای ایرباسA340 وایفای اختصاصی، کترینگ شخصی و یک وسیله برای انجام تمرین ورزشی برای هر یک از ۹۰ صندلی دارد. علاوه بر این همه آنها به تخت تبدیل می‌شوند که مسافران بتوانند استراحت کنند.

هواپیمای اختصاصی تیم ملی آرژانتین

از این هواپیما امروز (چهارشنبه) رونمایی خواهد شد و تیم‌ ‌ملی آرژانتین به مقصد بارسلونا سفر خواهد کرد. آلبی سلسته یک دوره کوتاه در این شهر حضور خواهد داشت و هشتم ژوئن ‌اسپانیا را ترک می‌کند.

تیم‌ ‌ملی آرژانتین نهم ژوئن به سرزمین‌های اشغالی سفر خواهد کرد تا با اسرائیل بازی دوستانه انجام دهد. در نهایت این تیم به روسیه سفر خواهد کرد تا خود را برای جام جهانی آماده کند. هواپیما در مسکو پارک خواهد شد و سپس برای پروازهای مختلف به محل برگزاری بازی‌ها استفاده خواهد شد.

تلویزیون آرژانتین تنها بخش کوچکی از این هواپیمای باور نکردنی را به نمایش گذاشت که در آن مبل‌ها، صندلی‌هایی که به تخت تبدیل می‌شوند و دیگر امکانات مختلف به تصویر کشیده شد.

کد خبر 406939

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha