همشهری آنلاین: معاون آموزشی دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) گفت: این دانشگاه در سال تحصیلی جدید دانشجویان مستعد بی‌بضاعت و زیر پوشش نهادهای حمایتی را در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد بورسیه می‌کند.

دانشگاه امام رضا(ع)

به گزارش ايرنا، محمد قربانزاده، معاون آموزشی دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) افزود: این طرح برای سومین سال متوالی در راستای حمایت از نخبگان و دانش‌آموختگان ممتاز کشور اجرا می‌شود و پذیرفته‌شدگان در بورسیه تحصیلی این دانشگاه از پرداخت شهریه ثابت و متغیر معاف هستند.

وی اظهار کرد: ظرفیت در نظر گرفته شده برای بورسیه در مقطع کارشناسی ارشد 100 نفر است و برای مقطع کارشناسی هنوز تصمیم‌گیری نهایی نشده است.

وی گفت: پذیرش در بورسیه تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه امام رضا(ع) در گرو داشتن شرایطی از جمله ثبت‌نام در کنکور سراسری مقطع کارشناسی ارشد امسال، برخورداری از شرایط مندرج در دفترچه شماره یک و 2 سازمان سنجش آموزش کشور، داشتن حداقل معدل 17 در دوره کارشناسی برای رشته‌های علوم انسانی و هنر و معدل 18 برای سایر رشته‌هاست.

قربانزاده، برخورداری از حداقل معدل 16 در دوره کارشناسی رشته‌های فنی و مهندسی از دانشگاه‌های دولتی و حداقل معدل 17 در دوره کارشناسی این رشته‌ها از دانشگاه‌های غیردولتی را از دیگر شرایط استفاده از بورسیه تحصیلی دانشگاه امام رضا (ع) در مقطع کارشناسی ارشد برشمرد.

وی افزود: متقاضیان بورسیه تحصیلی این دانشگاه باید از پنجم تا 9 خرداد ماه امسال از طریق سایت دانشگاه اقدام به ثبت‌‌نام كرده و در مصاحبه تخصصی شرکت کنند.

دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) در مشهد 2 مجموعه مستقل آموزشی برای زنان و مردان، 60 عضو هیات علمی، 400 استاد مدعو، 6 هزار دانشجو و 60 رشته در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد دارد.

کد خبر 406707

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha