همشهری آنلاین: تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود در لیگ ملت‌‌های والیبال توانست استرالیا را شکست دهد.

تسنیم نوشت: تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود در لیگ ملت‌‌های والیبال که در سالن «کیندارنا» شهر روئن کشور فرانسه برگزار شد با نتیجه 3 بر صر بر استرالیا غلبه کرد.

ایگور کولاکوویچ، سرمربی اهل مونته نگروی تیم ملی والیبال ایران برای بازی مقابل استرالیا از ترکیب سعید معروف، امیر غفور، میلاد عبادی‌پور، شریفی، علی شفیعی، محمد موسوی و مهدی مرندی (لیبرو) استفاده کرد.

با توجه به اینکه بازیکنان ایتالیا در بازی نخست، شکست سنگینی را مقابل ژاپن تجربه کرده بودند، احتمال آن می‌رفت که ایران هم کار دشواری مقابل این تیم نداشته باشد اما بازیکنان استرالیا با زدن سرویس‌های خوب و حملات موثر توانستند پا به پای بازیکنان ایران امتیاز بگیرند و تا پوئن 23 هم پیش آمدند اما در نهایت 25 بر 23 شکست خوردند. بازیکنان ایران در پایان این ست 10 امتیاز از اسپک، 5 امتیاز از دفاع، 2 امتیاز مستقیم از سرویس و 6 امتیاز اشتباهات حریف کسب کردند و در مقابل بازیکنان استرالیا 15 امتیاز از اسپک، 5 امتیاز مستقیم از سرویس و 3 امتیاز اشتباهات ایران به دست آوردند.

در ست دوم نیز بازیکنان استرالیا در اسپک تیم برتر میدان بودند ولی با وجود اشتباهات بیشتر باز هم با نتیجه 25 بر 23 شکست خوردند.

بازیکنان ایران در ست سوم، حاشیه امنیت مناسبی برای خود ایجاد کردند و بازیکنان استرالیا نیز توان ست‌های اول و دوم را از دست دادند. سعید معروف نیز در این بازی بیشتر ترجیح داد ار بازیکنان سرعتی خود استفاده کند. نتیجه ست سوم نیز 25 بر 21 بود تا ایران به نخستین پیروزی و نخستین 3 امتیاز خود در لیگ ملت‌‌های والیبال برسد.

تیم ملی ایران در سومین و آخرین بازی خود در فرانسه از ساعت 17:30 فردا (یکشنبه) به مصاف ژاپن خواهد رفت و سپس راهی آرژانتین می‌شود.

در بازی دیگری که در شهر کرالیوو صربستان برگزار شد، تیم ملی ایتالیا با نتیجه 3 بر 2 بر برزیل غلبه کرد.

کد خبر 406550

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha