همشهری آنلاین: بهرام رادان قرار است در کنار بهنوش طباطبایی در تالار وحدت، در نمایشی از محمد رحمانیان بازی کند و این در حالی است که نام محمد رحمانیان در فهرست اجراهای تیرماه تماشاخانه ایرانشهر دیده می‌شود.

به گزارش تسنیم، محمد رحمانیان قرار است در نمایشی که گفته شده به‌زودی در تالار وحدت روی صحنه می‌رود و هنوز نام و عنوان آن منتشر نشده است، بهرام رادان را روی صحنه تئاتر ببرد. اگرچه رادان سال گذشته پروژه «سی» را در سعدآباد اجرا کرده بود؛ اما این اولین حضور تئاتری به معنای واقعی کلمه است که در آن مشارکت می‌کند. البته سال گذشته نیز زمزمه‌هایی مبنی بر حضور رادان در تالار وحدت شنیده می‌شد؛ اما به نظر می‌رسد حضور در کار رحمانیان نسبت به پروژه سابق جدی‌تر است.

نکته قابل توجه آن است که رادان در کنار بهنوش طباطبایی در این نمایش حاضر می‌شود. هر دو بازیگر مدتی است به عنوان شمایل تبلیغاتی یک برند چرم فعالیت می‌کنند و مشخص نیست نقش این برند در شکل‌گیری این زوج هنری چه بوده است.

محمد رحمانیان همچنین از ١٩ تیر تا ٥ مرداد نوبت اجرا برای نمایش «لاله‌زاری‌های سال ١٣٥٨ هجری شمسی» را دارد. اگرچه تاریخ اجرای نمایش مشترک رحمانیان و رادان اعلام نشده است؛ اما با توجه به نوبت‌های مشخص در تالار وحدت به احتمال زیاد این دو اثر دچار همپوشانی می‌شود. با توجه به شرایط کنونی تماشاخانه ایرانشهر که بیش از 70درصد آثار از ابتدای سال از اجرا در این تماشاخانه انصراف داده‌اند و البته همزمانی اجرای محمد رحمانیان با جام‌جهانی، این احتمال وجود دارد او نیز از اجرا در ایرانشهر انصراف دهد. البته هنوز خبری مبنی بر انصراف رحمانیان منتشر نشده است.

به نظر می‌رسد بهرام رادان سال پرحاشیه تئاتری در پی داشته باشد. در روزهای اخیر، حسین پارسایی، کارگردان نمایش اولیورتوییست، در حساب اینستاگرامی خود خبر اجرای نمایش موزیکال «بینوایان» در پاییز سال جاری داده است. شنیده‌ها حاکی است بهرام رادان قرار است یکی از ستاره‌های این نمایش باشد که در هتل اسپیناس پلاس روی صحنه می‌رود.

کد خبر 406504

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha