چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴
۰ نفر

۲ عضو باند خرچنگ‌های سیاه که زنان و دختران جوان را به‌عنوان مسافر سوار خودروی‌شان می‌کردند و آنها را مورد آزار و اذیت قرار می‌دادند در ملأعام به دار مجازات آویخته شدند.

حوادث

به‌گزارش همشهری، اولین برگ از این پرونده زمانی تکمیل شد که زن جوانی نزد مأموران پلیس مشهد رفت و از حادثه هولناکی خبر داد. او گفت: به‌عنوان مسافر سوار خودرویی شدم که آرم تاکسی تلفنی داشت اما فردی که در صندلی جلو نشسته بود به صندلی عقب آمد و با تهدید من را به محل خلوتی در جاده نیشابور کشاند و همراه دوستش من را مورد آزار و اذیت قرار داد. علاوه بر این زن چند زن و دختر جوان دیگر نیز قربانی اعضای این باند شده بودند.

با آغاز تحقیقات ویژه، مأموران توانستند متهمان را که 3نفر بودند دستگیر کنند. شواهد نشان می‌داد اعضای این باند 5نفر هستند که تاکنون چندین زن جوان را مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند. به این ترتیب پرونده آنها به دادگاه انقلاب فرستاده شد و 2متهم اصلی به اتهام افساد فی‌الارض به اعدام در ملأعام محکوم شدند. همچنین پرونده 3متهم دیگر برای بررسی مجدد به دادگاه فرستاده شد. در چنین شرایطی صبح دیروز 2متهم اصلی که حکم اعدام‌شان قطعی شده بود به دار مجازات آویخته شدند.

کد خبر 405671

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha