همشهری آنلاین: تهیه‌کننده «بچه مهندس» با اعلام خبر پخش این مجموعه‌ در ماه رمضان از شبکه دو سیما، توضیح داد: در آخرین تصمیم‌گیری معاونت سیما به ما اعلام شد که اولین قسمت سریال از روز پنجشنبه (بیست و هفتم اردیبهشت) به روی آنتن خواهد رفت.

سریال

به گزارش ایسنا، سعید سعدی درباره تصمیم بر پخش سریال بچه مهندس در آخرین روزهای باقیمانده به رمضان، گفت: ما از مدت‌ها قبل تصویربرداری فاز یک را به اتمام رسانده بودیم و به جهت همزمانی مراحل فنی با تصویربرداری به نظرم مشکلی برای پخش نخواهیم داشت.

سعید سعدی، تهیه‌کننده سریال ضمن اعلام این خبر افزود: در آخرین تصمیم‌گیری معاونت سیما به ما اعلام شد که اولین قسمت سریال از روز پنجشنبه بیست و هفتم اردیبهشت در ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

به گزارش ایسنا، در آخرین خبر رسمی اعلام شده از سوی تلویزیون، سریال پدر به عنوان مجموعه رمضانی شبکه دو معرفی شده بود که در صورت جایگزینی قطعی بچه مهندس با این سریال، ساخته علی غفاری در شب‌های رمضان هر شب ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو سیما به روی آنتن می‌رود و تکرار آن ۹ صبح، ۱۶:۱۵ و ۳۰ دقیقه بامداد خواهد بود.

اما داستان سریال «بچه مهندس» در تاریخ معاصر و در سه فاز کودکی، نوجوانی و جوانی شخصیت اصلی مطرح می‌شود.

پرویز پورحسینی، بهناز جعفری، محمد کاسبی، ساناز سعیدی، بهاره رهنما، برزو ارجمند، اندیشه فولادوند ،کریم اکبری مبارکه،نفیسه روشن، سوگل طهماسبی، عباس جمشیدی فر، سلمان فرخنده، فرزین محدث، مریم خدارحمی، سیاوش چراغی‌پور، حمید شریف زاده، هاله گرجی، افشین نخعی، افشین سنگ چاپ، طوفان مهردادیان، شهروزابراهیمی، کریم قربانی، بهار نوحیان، مهرناز بیات، بهرام سروری‌نژاد، ساعد هدایتی، فرخنده فرمانی زاده، فرج الله گل سفیدی، شیدا یوسفی، سمانه حبیب پور، علی برقی، و بازیگران کودک یوناتدین، نیوشا علیپور و آریا نرج آبادی در این سریال ایفای نقش کرده‌اند.

کد خبر 405424

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha