مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۵:۲۳
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۷ از اجرای طرح رسیدگی به وضع ظاهری کیوسک‌های مطبوعاتی و گل‌فروشی‌های این منطقه خبر داد.

kiosk

عباس مافی، معاون شهردار منطقه 7 با اعلام این مطلب افزود: رسیدگی به وضعیت کیوسک‌های موجود در سطح شهر اعم از مطبوعاتی و گل‌فروشی جزء موارد حائز اهمیت برای شهرداری و مورد درخواست شهروندان بوده‌است.

عباس مافي خاطرنشان کرد: اجرای نظارت بر وضعیت ظاهری، نحوه فعالیت و بهره‌برداری کیوسک‌داران جزء وظایف ذاتی و اصلی اداره ساماندهی است که براي تحقق این موضوع‌ها طرحی در قالب رفع سدمعبر، رسیدگی به وضع ظاهری، شست‌وشو، رنگ‌آمیزی بدنه، جمع‌آوری و حذف الحاقات فیزیکی کیوسک‌ها در سطح نواحی پنجگانه منطقه در حال اجراست.

به گزارش ایسنا، معاون شهردار منطقه 7 از اجرای طرح ضربتی عدم فروش دخانیات در کیوسک‌های مطبوعاتی سطح منطقه خبر داد و گفت: در راستای اجرای مصوبه شورای اسلامی شهر تهران با محوریت "تهران شهر بدون دخانیات" و همچنین به استناد قانون جامع کنترل و مبارزه با دخانیات از جمله ممنوعیت انجام تبلیغات و حمایت از دخانیات، نسبت به اجرای طرح رسیدگی به وضعیت کیوسک‌های مطبوعاتی منطقه اقدام خواهد شد.

به گفته مافي، کیوسک‌های مطبوعاتی به دلیل عرضه رسانه‌های مکتوب به نوعی مکان فرهنگی محسوب می‌شوند و عرضه دخانیات در آنها به ارزش کار آنها لطمه می‌زند. از این رو فروش انواع دخانیات در آنها ممنوع است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه7، مافی با اشاره به این‌که روزانه حجم قابل توجهی از شهروندان به کیوسک‌ها مراجعه می‌کنند،تصریح کرد: باید براي تبلیغ، ترویج و عدم فروش دخانیات اطلاع رسانی‌های لازم به شهروندان و عابرین پیاده انجام شود.

کد خبر 405381

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha