همشهری آنلاین: پس از پایان رقابت‌های قهرمانی کشور نونهالان کاراته که طی دو روز برگزار شد، نفرات برتر دو بخش کاتا و کومیته انفرادی معرفی شدند و تیم تهران بر سکوی نخست قرار گرفت.

Karate

به گزارش سایت فدراسیون کاراته، پيكارهای قهرمانی کشور، انتخابی تیم ملی نونهالان پنجشنبه و جمعه 13 و 14 اردیبهشت ماه با حضور 562 کاراته‌کا در سالن طالقانی شهرری برگزار شد و تیم تهران با کسب 1 طلا، 3 نقره و 4 برنز بر سکوی نخست قرار گرفت.
تیم‌های کرمان و گیلان هر کدام با یک طلا و یک نقره به طور مشترک دوم شدند و مازندران با 1 طلا و 3 برنز سوم شد.

  • اسامی نفرات برتر کاتا و کومیته:

کاتای انفرادی، امیرحسن معین‌الدینی از کرمان اول شد، امیرمحمد عامری از کرمان در مکان دوم قرار گرفت، آکام خندانی از کردستان و متین محمدی یکتا از قم سوم مشترک شدند.

وزن ۴۲- کیلوگرم، مرتضی ملکی از مرکزی در مکان نخست ایستاد، مازیار حبیب‌پور کارسیدان از گیلان دوم شد، محمدامین رستمی از مازندران و رضا نصیری همپا از البرز سوم شدند.

وزن 47- کیلوگرم، مهدی محمدی از قم اول شد، سیدسبحان حسینی از گلستان در مکان دوم ایستاد، عرفان رضایی و علی‌اصغر پورقنبر، هر دو از تهران سوم مشترک شدند.

وزن ۵۲- کیلوگرم، امیررضا برزویی از کرمانشاه اول شد، معراج محمدی از قزوین در رده دوم ایستاد، رضا دهقان موری‌آبادی از قم و حسین علینژاد از مازندران سوم مشترک شدند.

وزن ۵۷- کیلوگرم، سید مبین سادات صدیقی از گیلان اول شد، علیرضا حیدریان از قزوین در مکان دوم قرار گرفت، امیرحسین دلیری از اردبیل و محمدحسین شیرصفت از فارس سوم شدند.

وزن 63- کیلوگرم، محمدمهدی پارسا از لرستان مقام نخست را کسب کرد، فربد بهادری از تهران دوم شد، راژان عارفی از کردستان و علی رضایی از مرکزی عنوان مشترک سومی را از آن خود کردند.

وزن ۷۰- کیلوگرم، نیما خادمی‌نیا از مازندران اول شد، محمد سروش محمدی از تهران در مکان دوم قرار گرفت، امیرحسین بابایی از تهران و مصطفی غلامی از تهران رده سوم مشترک را در اختیار گرفتند.

وزن ۷۰ + کیلوگرم، علی توکلی از تهران مقام اول را به دست آورد، سیدمحمدمهدی جوهری از تهران بر سکوی دوم ایستاد، سید ایلیا کاظمی از مازندران و ابوالفضل نصیری از قزوین سوم مشترک شدند.

کاپ اخلاق این دوره از مسابقات هم به تیم قزوین رسید.

 

کد خبر 404546

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha