همشهری آنلاین: وزیر کشور با ارسال بخشنامه‌ای به فرمانداران شهرهای‌تبریز، تهران،ایلام و قزوین آغاز مراحل و امور اجرایی انتخابات میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری را اعلام کرد.

به‌گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور ، مصطفی پورمحمدی در این بخشنامه  که روز یکشنبه (9 دی) صادر شد، از فرمانداران شهرهای مزبور خواسته است تا با رعایت زمان بندی و براساس قانون، آئین‌نامه و دستورالعمل اجرایی انتخابات مجلس خبرگان و بخشنامه‌های ستاد انتخابات کشور نسبت به برگزاری انتخابات و تشکیل هیات های اجرایی اقدام کنند.

پورمحمدی دراین بخشنامه تصریح‌کرده است: داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری شخصا و یا بوسیله نماینده خود که کتبا معرفی شده باشد می‌توانند از روز ‪ ۱۳‬دی ماه تا پایان وقت اداری روز ‪ ۱۹‬دی ماه سال جاری جمعا به‌مدت هفت روز در ساعات اداری با در دست داشتن مدارک لازم به فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه(فرمانداری مرکز استان) و یا وزارت کشور مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

انتخابات میاندوره‌ای مجلس خبرگان در شهرهای تبریز، تهران، ایلام و قزوین جمعه ‪ ۲۴‬اسفند ماه ‪ ۱۳۸۶‬و همزمان با انتخابات مجلس برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام وزارت کشور ، این بخشنامه به منزله دستور شروع انتخابات مجلس خبرگان رهبری تلقی می‌گردد.

کد خبر 40451

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز