همشهری آنلاین: رئال مادرید در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی جام قهرمانان اروپا با غلبه بر بایرن مونیخ یک گام به فینال نزدیک‌تر شد.

رئال - بایرن

رئال - بایرن

شامگاه چهارشنبه شاگردان یوپ هاینکس در آرنای مونیخ میزبان کهکشانی‌های مادرید بودند. سرخ‌پوشان باواریایی شروع خوبی داشتند اما تنها هشت دقیقه پس از آغاز بازی، آرین روبن مصدوم و مجبور به ترک زمین شد؛ تلخی مصدومیت این ستاره هلندی انگار تا پایان بازی گریبان بایرن را رها نکرد.

در دقیقه ۲۸ و پس از از دست دادن چند فرصت، یوشوآ کیمیش با پاس عالی خامس رودریگز تک گل بایرن را وارد دروازه ناواس کرد. شش دقیقه پس از این گل، بوتانگ هم به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد.

درحالی که بایرن در نیمه نخست برتری نسبی داشت اما مارسلو تنها یک دقیقه مانده به پایان نیمه با یک ضربه سر دیدنی، کار را به تساوی کشید.

با وجود شروع خوب بایرن، نیمه دوم، نیمه زیدان و شاگردانش بود. اشتباه عجیب رافینیا پایه‌گذار گل دوم سفیدپوشان در دقیقه ۵۷ شد. آسنسیو رئال را یک گل جلو انداخت. فرانک ریبری و لواندوفسکی هم فرصت‌های گل‌زنی را از دست دادند تا سرخ‌پوشان در خانه حریف مدعی با یک ماموریت غیرممکن دیگر مواجه شوند.

کد خبر 403806

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha