همشهری آنلاین: ۱۶۷ نماینده مجلس در بیانیه‌ای ضمن حمایت قاطع از نیروهای مسلح اعلام کردند که این نیروها در سال حمایت از کالای ایرانی با عزمی راسخ‌تر و با بهره‌گیری از مدیریت جهادی همچون گذشته حضوری گسترده‌تر و موثرتر در حوزه‌های جنگ نرم و مبارزه با دشمنان اسلام خواهند داشت.

مجلس

به گزارش ایرنا، احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیات رییسه درجلسه علنی امروز - چهارشنبه - مجلس شورای اسلامی بیانیه 167 نفر از نمایندگان را به مناسبت 29 فروردین روز ارتش قرائت کرد.

در این بیانیه نمایندگان مجلس ضمن عرض تبریک اعیاد فرخنده شعبانیه و روز 29 فروردین ماه روز ارتش حمایت قاطع خود را از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند.

نمایندگان مجلس در این بیانیه تصریح کردند: اینک به فضل الهی همان نیروهایی با اقتدار مسلح که با خلق صحنه‌های ناب و همدلی خود با امام ، رهبری و شهیدان و مردم در دوران انقلاب ایثار و شهادت و دفاع مقدس دشمنان را در رسیدن به اهداف پلیدشان ناکام گذاشته‌اند امروز و در سال حمایت از کالای ایرانی با عزمی راسخ‌تر و با بهره‌گیری از مدیریت جهادی و با تکیه بر جوانان مومن و متعهد حماسه سال‌های حضور مستمر و خستگی‌ناپذیر خود را که با تقدیم هزاران شهید حاصل شده ادامه خواهند داد و همچون گذشته حضوری گسترده‌تر و موثرتر در حوزه‌های جنگ نرم و مبارزه با دشمنان اسلام خواهند داشت.

در ادامه نمایندگان مجلس ضمن تقدیر و تشکر از رهبر معظم انقلاب، نیروهای سه‌گانه ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی و بسیج و بازنشستگان آن از دولت خواستند نسبت به پرداخت حقوق و مطالبات کامل شاغلین و بازنشستگان این نیروها بر اساس قوانین جاری کشور اقدام کند.

کد خبر 403070

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha