یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح گفت: یکی از جوانان عراقی نامه‌ای را برای رهبری نوشته و در آن از حضرت آقا خواسته بود که برای پدرش که در جنگ با ایران کشته شده، استغفار کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سردار پاسدار سید محمد باقرزاده با اشاره به ظرفیت عظیم راهیان نور برای جوانان از کشور‌های مختلف گفت: علاقه‌مندی‌هایی نسبت به موضوع راهیان نور از کشور عراق وجود دارد. جوانانی هم آمده‌اند و تحت تاثیر این فضا قرار گرفته‌اند.

وی ادامه داد: موارد عجیبی را در این باره مشاهده کرده‌ام که نشان می‌دهد ظرفیت راهیان نور چقدر عظیم است. عده‌ای از دانشجویان جوان عراقی برای دیدن مناطق عملیاتی راهی سفر راهیان نور شده بودند؛ در بین آن‌ها کسانی بودند که پدرانشان در جنگ با ایران کشته شده بودند.

باقرزاده افزود: برخی از این‌ها وقتی از سفر راهیان نور بازگشته بودند به مادرانشان گفته بودند که چرا به پدر ما می‌گویید شهید؟ این‌ها که شهید محسوب نمی‌شوند. کسی که در مقابل امام و ولی امر مسلمین یعنی حضرت امام خمینی (ره) بایستد که شهید محسوب نمی‌شود.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح تصریح کرد: اخیرا هم یکی از همین جوانان عراقی نامه‌ای را برای مقام معظم رهبری نوشت که من تصویر این نامه را دیدم و در آن از حضرت آقا خواسته بود که برای پدرش که در جنگ با ایران کشته شده، استغفار کنند؛ این نشان می‌دهد که ما باید بیشتر از ظرفیت راهیان نور استفاده کنیم.

 

 

کد خبر 402250

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha