همشهری آنلاین: فرمانده نیروی انتظامی گفت: مسافران بازگشت خود را به روزهای دیگر موکول کنند تا با مشکل ترافیکی مواجه نشوند.

ترافیک سنگین

به گزارش ایرنا، سردار حسین اشتری در این باره افزود: با توجه به اینکه برخی محورهای پرتردد مانند مرزن‌آباد یا آب اسک در محورهای چالوس و هراز از ساعت 15:00 امروز یکطرفه خواهند شد، مردم عزیز توجه داشته باشند زمان بازگشت خود را به گونه‌ای مدیریت کنند که دچار مشکل نشوند و توصیه می‌کنیم روز دیگری به غیر از امروز را برای بازگشت انتخاب کنند.

ايرنا در خبر ديگري به نقل از رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راه استان البرز آورده است كه در سیزدهمین روز از تعطیلات نوروزی، حجم ترافیک در آزاد راه کرج - تهران سنگین گزارش شده است.

علی بابازاده با اعلام اينكه حجم ترافیک در این آزاد راه از میدان استاندارد تا پل کلاک سنگین است، گفت: در دیگر آزاد راه‌های استان اکنون مشکل خاصی وجود ندارد، اظهار کرد: در جاده آتشگاه به عنوان منطقه تفرجگاهی، تراکم بار ترافیکی سنگین گزارش شده است. 

بابازاده گفت: با هدف روان‌سازی بار ترافیکی و بازرسی حوادث احتمالی، روز دوشنبه 13 فروردین 33 گروه گشت پلیس راه البرز در مناطق تفرجگاهی مستقر شدند.

وی ادامه داد: این تیم‌های گشتی در مناطقی چون جاده آتشگاه، کردان و برغان با توجه به بار نیمه سنگین ترافیک این مناطق مستقر شده‌اند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 88255555 به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه‌دیدگان احتمالی است.

کد خبر 401790

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha