دوشنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر موفق شویم نسف را شکست دهیم با خیال راحت‌تری در تهران مقابل السد قرار می‌گیریم.

برانکو

به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی با نسف قارشی ازبکستان در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: بازی فردا ( يكشنبه 13 فروردين) بسیار مهم است. ما بازی مهمی پیش رو داریم و باید این بازی را طوری برگزار کنیم که در مقابل السد در تهران با خیال راحت‌تری بازی کنیم. نسف نسبت به بازی اول بهتر شده است. آنها در خانه ما باختند اما در بازی که در وزرشگاه خانگی خودشان برگزار کردند پیروز شدند.

او ادامه داد: می‌دانیم که نسف به دنبال پیروزی است چرا که با این پیروزی می‌تواند به صعود به مرحله بعدی امیدوار باشد. آنها با انگیزه برد به زمین می‌آیند.

برانکو گفت: در گروه ما سه تیم شانس صعود دارند و این اتفاق فقط در گروه ما افتاده است. در گروه ما دو تیم ۹ امتیازی و نسف ۶ امتیازی حضور دارند. با توجه به این‌که الوصل شانسی برای صعود ندارد سه تیم دیگر سعی می‌کنند بازی‌های باقی مانده خود را با پیروزی پشت سر بگذارند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیش‌بینی‌اش از بازی فردا اظهار کرد: نمی‌توان نتیجه بازی را پیش‌بینی کرد. هر دو تیم به دنبال این هستند که با برد از زمین خارج شوند. ضمن این‌که ما به نسف احترام می‌گذاریم به دنبال پیروزی هستیم البته می‌دانیم بازی خیلی سختی را پیش‌رو داریم.

وی ضمن بیان این‌که تمام بازیکنانش برای بازی فردا آماده هستند، گفت: تنها بازیکن غایب ما شجاع خلیل زاده است که به دلیل محرومیت این بازی را از دست داده است. به جز او تمامی بازیکنان ما با انگیزه برد برای بازی فردا آماده هستند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که دو باخت اخیر پرسپولیس در لیگ برتر ایران تاکتیکی از جانب او برای مشخص نشدن تاکتیک پرسپولیس مقابل نسف است یا خیر، اظهار کرد: نه ما چنین محاسبه‌ای نداشتیم و نمی‌خواهیم حریفمان را گول بزنیم. در داربی که شرایط خاص خودش را داشت با وجود فشار زیادی که در نیمه دوم به استقلال وارد کردیم نتوانستیم پیروز شویم. در بازی برابر سایپا مسائلی مثل داوری باعث شد بازی را مطابق خواسته ما به پایان نبریم. بازیکنان من در تیم ملی حضور کاملی دارند و همین مساله باعث شد که تمام و کمال در این مدت در اختیار من نباشند.

او با اشاره به این‌که تفاوت عمده پرسپولیس‌ امسال و پرسپولیس سال گذشته در لیگ برتر کسب چهار امتیاز بیشتر است، گفت: ما استرس کمتری نسبت به سال گذشته داشتیم اما مشکل بزرگ ما رقابت شدید برای صعود از این گروه است. در گروه ما تیمی صعود می‌کند که حداقل ۱۲ امتیاز داشته باشد و این مساله حساسیت بازی‌های گروه ما را افزایش می‌دهد. نسف نسبت به دور رفت تفاوت پیدا کرده است به همین علت است که بازی فردا سرنوشت ساز خواهد بود.

برانکو ایوانکوویچ با بیان این‌که تمام بازیکنان نسف خطرناک هستند، گفت که آنها چند بازیکن هم در تیم ازبکستان دارند به همین علت آنها با تمام قدرت در زمین حاضر می‌شوند.

کد خبر 401732

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha