همشهری آنلاین: گازپروم بانک روسیه تا پایان سال ۲۰۱۸ میلادی ارائه خدمات با ارزهای رمزنگار را برای برخی از مشتریان بزرگ خود در سوئیس انجام می‌دهد.

Bank of Russia

مهر به نقل از اسپوتنیک نوشت: سومین بانک بزرگ روسیه، گازپروم بانک اعلام کرد که اولین طرح آزمایشی انجام معاملات با ارزهای رمزنگار را در شرکت فرعی خود در سوئیس تا اواخر سال جاری میلادی راه‌اندازی خواهد کرد.

علت اجرای معاملات از سوی این بانک بزرگ روسی در سوئیس به قوانین بازتر این کشور در مقایسه با روسیه برمی‌گردد. در حال حاضر بکارگیری ارزهای رمزنگار در روسیه همچنان نظام‌مند نشده است.

همچنین الکساندر سوبول مدیر عامل گازپروم بانک روسیه در این باره گفت: اکنون طرحی برای انجام معاملات با ارزهای رمزنگار در طیف وسیعی نداریم و رفتن ما به این سمت به تقاضای فعلی از سوی برخی مشتریان بزرگ این بانک برمی‌گردد.

مدیر عامل گازپروم بانک روسیه گفت: انجام معاملات با ارزهای رمزنگار را آزمایشی انجام خواهیم داد و خدمات ارزهای رمزگار برای معاملات بزرگ در دستور کار ما قرار ندارد و صرفا آن را برای خودمان انجام می‌دهیم.

وی در ادامه گفت: برخی از مشتریان بزرگ ما علاقمند به دریافت چنین خدماتی هستند و اکنون در پی راه‌های ممکن به منظور چگونگی سازماندهی آن هستیم.

کد خبر 401730

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha