همشهری آنلاین: جانشین فرمانده ناجا گفت: دهم فروردین پرحادثه‌ترین و پرکشته‌ترین روز حوادث جاده‌ای در تعطیلات نوروزی بود.

تصادف

به گزارش مهر، سردار اسکندر مومنی در حاشیه بازدید از آزاد راه کرج - قزوین در جمع خبرنگاران حاضر شد و از کشته شدن ۳۷ تن در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و اظهار کرد: نقش سرعت و سبقت در تصادفات از حدود ۴۰ درصد در ابتدای طرح نوروزی به ۶۴ درصد در روز گذشته رسیده است.

وی با بیان اینکه ۱۰ فروردین پرحادثه‌ترین و پر‌کشته‌ترین روز در تعطیلات نوروزی بوده است، تاکید کرد: ازمسافران می‌خواهیم برای استقبال از خطر عجله نداشته باشند.

سردار مومنی با بیان اینکه از رانندگان می‌خواهیم برای بازگشت از سفر مدیریت داشته باشند و از عجله خودداری کنند، افزود: مسافران برای کاهش حوادث می‌توانند سفر را به روزهای پایانی موکول نکنند و روز طبیعت را از منازل خود به طبیعت بروند.

جانشین فرمانده ناجا با بیان‌ اینکه نیروی انتظامی با تمام ظرفیت برای بازگشت مسافران از سفر آماده است، خاطرنشان کرد: مهمترین عامل تصادفات جاده‌ای تعداد اندک رانندگان متخلف حادثه ساز است و پلیس برای مقابله با متخلفان خودروهایی را که بیش از ۲ تخلف حادثه ساز بخصوص سرعت و سبقت غیر مجاز دارند را توقیف می‌کند.

وی در بخش دیگری با بیان اینکه پلیس در روز طبیعت طرح ویژه حضور در پارک‌ها و طبیعت را دارد، تاکید کرد: پلیس برای کاهش تخلفات در روز طبیعت تمهیدات لازم را اندیشیده است.

سردار مومنی با بیان اینکه استان البرز پرتردد‌ترین استان کشور در تعطیلات نوروزی است، افزود: پس از البرز راه استان‌های گیلان، مازندران و خراسان بیشترین حجم ترافیک را به خود اختصاص داده‌اند.

کد خبر 401702

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گردشگری و ميراث فرهنگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha