همشهری آنلاین: معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: طرح راهیان نور به عنوان یک طرح بازدارنده جنگ نرم، احیا کننده ارزش های دفاع مقدس به حساب می‌آید.

حبیب‌الله سیاری

به گزارش ایرنا، دریادار حبیب‌الله سیاری یکشنبه شب درهمایش روز ملی راهیان نور در اردوگاه شهید باکری خرمشهر با بیان اینکه راهیان نور ارتباط بین نسل ها را برقرار می کند گفت: با توجه به تهدیدات نرم دشمن ، همه نسل های امروزی و جوانان آینده ساز کشور باید دشمن شناس و با بصیرت باشند.

وی اظهار داشت: امروز موشک های ما در جهان نمود دارند و دشمن به طور مستمر پیام می دهد که موشک های خود را کنترل کنید که در پاسخ به آنها می گوییم که تقویت توان دفاعی ما ارتباطی به شما ندارد.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در دوران دفاع مقدس، سیم خاردار نداشتیم اما امروز موشک، تانک، زیردریایی، ناوشکن و وسایل پدافند هوایی می سازیم .

دریادار سیاری افزود: دشمنان به دنبال تغییر باورهای جوانان و نوجوانان کشور ما هستند و این همان جنگ نرمی است که می خواهند از طریق آن پایه های اعتقادی مردم را ضعیف نمایند.

وی با بیان اینکه راهیان نور نشان دهنده اقتدار و پیوند مردم با نظام و انقلاب است،اظهار داشت: راهیان نور یک اتفاق نیست، یک مقطع نیست بلکه یک مکتب است.

دریادار سیاری اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمن در صدد شکست انقلاب ما بود تا مانع از صدور آن شود و همه شرق و غرب که منافعشان در خطر بود تمرکزشان بر روی شکست انقلاب اسلامی قرار گرفته بود.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: آنها جنگ هشت ساله را برای ما به راه انداختند تا انقلاب را شکست دهند اما با ایستادگی فرزندان برومند ایران اسلامی نه تنها انقلاب شکست نخورد بلکه امروز جشن 40 سالگی این انقلاب را هم برگزار کردیم.

به گزارش ایرنا، آیین همایش روز ملی راهیان نور با حضور مسئولان لشگری و کشوری، کاروان های راهیان نور و عموم مردم در اردوگاه فرهنگی تربیتی شهید باکری خرمشهر برگزار شد.

در تقویم رسمی کشور روز 20 اسفند ماه به مناسبت نخستین حضور رهبر معظم انقلاب در یادمان های دفاع مقدس به نام 'روز ملی راهیان نور'نامگذاری شده است.

کد خبر 400738

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha