همشهری آنلاین: برانکو در مورد اهداف تیمش در لیگ قهرمانان آسیا گفت: فصل گذشته به نیمه نهایی رسیدیم که افتخار بزرگی بود و امسال هدفمان صعود به فینال و حتی رسیدن به قهرمانی است.

برانکو

به گزارش ایرنا، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار مقابل الوصل امارات در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا در دوبی، اظهار داشت: هر دو تیم به دنبال پیروزی هستند. الوصل تیم خوبی است و در این بازی اگر ببازد به طور قطع به مرحله بعد صعود نمی‌کند اما در صورت پیروزی هنوز شانس‌هایش را حفظ خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه الوصل تا چند هفته قل مدعی قهرمانی در لیگ امارات بود، افزود: آنها تیم بزرگی در امارات هستند و بهترین سازماندهی را دارند. الوصل تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه است و همچنین سه خارجی تاثیرگذار را در ترکیب خود دارد.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به اینکه در لیگ قهرمانان آسیا تیم ضعیف وجود ندارد، اظها داشت: همه برای برد به میدان می‌روند. با این حال پرسپولیس با احترام به الوصل فقط برتری می‌خواهد.

برانکو با بیان اینکه تمامی نفراتش در سلامت و آمادگی کامل هستند، توضیح داد: شاگردانم با انگیزه بالا برای رسیدن به ترکیب اصلی تلاش می‌کنند.

وی افزود: مدت زیادی است که بازی‌های ما در فواصل کوتاهی برگزار می‌شود. حضور در لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس افتخار است و هیچ چیز نمی‌تواند بر روند موفقیت‌های تیم تاثیر بگذارد.
سرمربی پرسپولیس در مورد حضور زودهنگام تیمش در امارات، گفت: زودتر از روند معمول به دوبی آمدیم تا بازیکنان برای این دیدار حساس با شرایط جوی آشنایی پیدا کرده و تمرینات را بهتر دنبال کنند.

وی در مورد بازگشت دو بازیکن تاثیرگذار الوصل از مصدومیت نیز یادآور شد: کیائو و لیما بهترین نفرات تیم حریف هستند که تاکتیک‌های لازم را برای مهار آنان در اختیار بازیکنانم قرار داده‌ام.

برانکو در مورد اهداف تیمش در لیگ قهرمانان آسیا گفت: فصل گذشته به نیمه نهایی رسیدیم که افتخار بزرگی بود و امسال هدفمان صعود به فینال و حتی رسیدن به قهرمانی است.

دیدار پرسپولیس و الوصل امارات از ساعت 18 و 45 دقیقه فردا سه شنبه و از گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا در دوبی آغاز می‌شود.

کد خبر 400709

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha