همشهری آنلاین: تیم والیبال بانک سرمایه، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر مردان، در دیدار رفت مرحله نهایی این رقابت ها به سختی و سه بر دو خاتم اردکان را شکست داد.

Volleyball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دیدار رفت فینال مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان کشور، جام شهید «محسن حججی» روز چهارشنبه (16 اسفند) در خانه والیبال تهران پیگیری شد.

در این مسابقه تیم‌های بانک سرمایه و خاتم اردکان که با شکست حریفان خود به دیدار نهایی لیگ برتر والیبال راه یافته بودند، به مصاف یکدیگر رفتند و بانک سرمایه سه بر دو حریف خود را شکست داد تا 50 درصد مسیر قهرمانی را طی کرده باشد.

شاگردان مصطفی کارخانه که عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را در اختیار دارند، در ست‌های دوم و سوم 26 بر 24 و 27 بر 25 مغلوب میهمان خود شدند، اما در ست های اول، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 15 و 15 بر 11 به پیروزی رسیدند تا تنها یک برد دیگر تا سومین قهرمانی خود در این رقابت‌ها فاصله داشته باشند.

دیدار دور برگشت فینال لیگ برتر مردان روز چهارشنبه 23 اسفند ماه در اردکان برگزار می‌شود و اگر نیاز به مسابقه سوم باشد، دو تیم روز یکشنبه 27 اسفند ماه در خانه والیبال تهران بار دیگر به مصاف هم خواهند رفت.

 

کد خبر 400466

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha