همشهری آنلاین: سخنگوی ارشد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: شرط مذاکره درباره موشک‌های ایرانی، نابودی سلاح‌های هسته‌ای و موشک‌های برد بلند آمریکا و اروپاست.

سید مسعود جزایری

به گزارش مرکز ارتباطات و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرتیپ پاسدار سید مسعود جزایری روز شنبه در واکنش به صحبت های مقامات آمریکا و بعضی کشورهای اروپایی اظهار داشت: آنچه آمریکائی ها از سر استیصال در خصوص محدود سازی توان موشکی جمهوری اسلامی ایران می گویند، آرزوهای دست نیافتنی آمریکائی ها و ناشی از ناکامی ها و شکست های منطقه ای آنها به حساب می آید.

وی افزود: چنانچه قرار بود ارتقاء توان دفاعی کشورمان تحت تاثیر برخی مذاکرات و مراودات سیاسی و دیپلماسی واقع شود، امروز در وضعیتی نبودیم که تا این حد آمریکا در برابر ایران در موضع ضعف قرار گیرد.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه تاکید کرد: شکست های آمریکا زمانی در منطقه فروکش خواهد کرد که شیطان بزرگ از حضور در غرب آسیا خداحافظی کند.

سردار جزایری در بخش دیگری از سخنانش در مورد رژیم صهیونیستی و غاصب اسرائیل گفت: از نظر جمهوری اسلامی ایران، اسرائیل به عنوان غاصب سرزمین فلسطین و قدس شریف، نامشروع و غیر قانونی است که دوران اضمحلال و نابودی را طی می کند و در همه عرصه ها از جمله ورزشی این اصل غیر قابل تغییر وجود دارد.

کد خبر 399852

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha