همشهری آنلاین: نماینده ولی فقیه درسپاه با تاکید براین که پیروزی‌های نوید بخش جبهه مقاومت ناشی از ترکیب قدرت و قوت و ایجاد انگیزه در بین مردم فلسطین، لبنان، سوریه، عراق و انتقال فرهنگ بسیجی بوده است، گفت: انقلاب اسلامی در طول این چهار دهه نبرد نابرابر را به نبرد نامتقارن مبدل کرده است.

علی سعیدی

به گزارش ایرنا از روابط عمومی کل سپاه، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی روز شنبه در آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درفرماندهی حفاظت سپاه وظیفه و رسالت نمایندگی‌های ولی فقیه در سپاه را ایجاد قوت و ایمان و بصیرت در پاسداران توصیف و این مطلب را عنوان کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: انقلاب اسلامی در طول این چهار دهه نبرد نابرابر را به نبرد نامتقارن مبدل کرده است و آمریکا از همین موضوع وحشت دارد.

نماینده ولی فقیه درسپاه در ادامه با تاکید برضرورت توجه به معنویت در سپاه به عنوان مهم ترین عامل موفقیت این نهاد انقلابی در تمامی عرصه ها، اظهارداشت: در مجموعه سپاه بایستی عنصر معنویت سرلوحه تمامی اقدامات قرار بگیرد و وظیفه نمایندگی در سپاه تقویت این عنصر ارزشمند است.

سعیدی افزود: یک پاسدار بایستی ضمن داشتن بصیرت سیاسی نسبت به ارتقای معنویت و افزایش دانش دینی خود تلاش نماید و نمایندگی و فرماندهی همواره می بایست فرمول اقتدار و پیروزی که همان ترکیب معنویت، مهارت، تجربه و تجهیزات دفاعی است را در این مجموعه نهادینه کنند که دراین بین تولید ایمان راسخ و معنویت تاثیرگذار در سپاه و بین پاسداران بر عهده مجموعه نمایندگی ولی فقیه است.

کد خبر 399842

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha