چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: هزاران نفر از مردم هند در خیابان‌های بمبئی گرد هم آمدند تا برای آخرین بار با بازیگری وداع کنند که تعریفی تازه از نقش زنان در سینمای بالیوود ارائه داد و تا مقام ستاره شدن بالا رفت.

سری دوی کاپور

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از گاردين، سري‌دوي كاپور كه براي شركت در مراسم ازدواج يكي از نزديكان خود به امارات متحده عربي رفته بود، شامگاه شنبه 24 فوريه در وان حمام اتاق خود در هتلي در دوبي غرق شد و در 54 سالگي از دنيا رفت. گزارش‌هاي ابتدايي از ايست قلبي او خبر مي‌دادند اما پليس دوبي در گزارش رسمي خود اعلام كرد سري‌دوي به شكلي كاملا اتفاقي در وان افتاده و غرق شده است. در خون ستاره باليوودي آثار الكل هم ديده شده بود.

مرگ ناگهاني و عجيب بازيگر محبوب باليوودي جامعه هند را در غم و اندوه فروبرد. پيكر بي‌جان او سه‌شنبه اين هفته با يك پرواز اختصاصي از امارات به بمبئي منتقل شد و چهارشنبه صبح هزاران هندي سوگوار بيرون خانه كاپورها جمع شدند تا ستاره سينماي هند را بدرقه كنند. هواپيمايي كه جنازه سري‌دوي را به سرزمين مادري بازگرداند، متعلق به آنيل آمباني، تاجر ميليارد و يكي از بزرگ‌ترين چهره‌هاي صنعت سرگرمي اين كشور است.

خانواده كاپور از تمام رسانه‌ها، عكاسان و تصويربرداران خواسته بودند تصويري از جنازه او منتشر نكنند. با اين حال، چند تصوير از پيكر بي‌جان بازيگر فقيد به فضاي مجازي راه يافت كه او را در يك ساري طلايي‌رنگ (لباس سنتي هندي‌ها) نشان مي‌داد. جنازه عصر چهارشنبه پيچيده در پرچم هند روي يك تريلي قرار گرفت و به جايگاهي تعيين‌شده رفت تا طبق آيين هندو تشييع شود.

بسياري از ستاره‌هاي سينماي هند در مراسم تشييع پيكر سري‌دوي حضور داشتند؛ از جمله آنيل كاپور و آيشواريا راي كه همراه همسر آميتاب باچان (مادر آبيشك باچان كه شوهر راي است) در مراسم شركت كرده بود.

کد خبر 399672

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha