همشهری آنلاین: فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش گفت: کسب دانش برای مصلحت کشور و امنیت ملت از انتظارات فرماندهی معظم کل قواست که این دانشگاه عمل به آن را برخود فرض می‌داند.

حسین ولی وند زمانی

به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ دوم ستاد حسین ولی وند زمانی روز سه شنبه در آیین دانش آموختگی دانشجویان دوره بیست و هفتم و یازدهم دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس آجا) گفت: آموزش خوب، فراگرفتن خوب، قانع نبودن به پیشرفت های چشمگیر، ارتقاء سطح آموزش، فعالیت های آموزشی، کار عملی و آموزش به روز، بررسی و ملاحظه متون جدید، تربیت جوانان نجیب و مومن و با شرف، هوشیاری در برابر دشمنان، غافل نشدن از کید دشمن و شناخت نقاط قوت و ضعف او نیز از دیگر انتظارات فرماندهی معظم کل قواست که این دانشگاه برای تحقق آنها تلاش های مطلوبی را در دستور کار قرار داده است.

وی ادامه داد: به فضل پرودگار سبحان امروز این دانشگاه در زمینه های سازماندهی و ساختار تهدیدشناسی و راه های ارتقاء توان رزمی گام بر می دارد و در حال حاضر نیز دانشجویان این دانشگاه موظف اند پایان نامه های خود را در قالب فرصت ها و تهدیدهای بروز منطقه جمع آوری و ارائه کنند.

فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس آجا) توضیح داد: این دانشگاه در راستای رسالت آموزشی خود تلاش کرده بینش، دانش و مهارت دانشجویان را ارتقاء بخشیده و از این طریق فرماندهان و مدیران دلسوز، متعهد و کاردان را در اختیار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران قرار دهد.

به گزارش ایرنا، آیین دانش آموختگی دانشجویان دوره های بیست و هفتم و یازدهم حرفه ای دانشگاه فرماندهی و ستاد (دافوس آجا) صبح امروز(سه شنبه 8 اسفند 96) با حضور امیر دریادار حبیب الله سیاری ،معاون هماهنگ کننده کل ارتش در سالن شهید سرلشکر ولی الله فلاحی این دانشگاه برگزار شد.

در این آیین از فرزند شهید امیر سرلشکر سید مسعود منفرد نیاکی، 2 استاد پیشکسوت و نمونه تجلیل و نشان دافوس آجا و جایزه به نفرات ممتاز دوره نظری دافوس اهداء شد.

در ادامه این آیین دانش آموختگی که شماری از مقام های عالی رتبه نظامی و خانواده های شهدای ارتش حضور داشتند از رتبه های اول دوره سوم دکترای حرفه ای فرماندهی عملیات مشترک و مرکب، رتبه اول گروه تخصصی زمینی دوره 27 و 11 حرفه ای، رتبه اول گروه تخصصی پدافند هوایی دوره 27 و 11 حرفه ای، رتبه اول گروه تخصصی هوایی دوره 27 و 11 حرفه ای، رتبه اول گروه تخصصی دریایی دوره 27 و 11 حرفه ای و رتبه اول گروه تخصصی جنگال و سایبری دوره 27 و 11 حرفه ای نیز تجلیل شد.

در ادامه این مراسم از پنج دانشجوی رتبه های برتر دانشکده پشتیبانی و ستاد در گرایش های آماد دوره 27 و 11 حرفه ای و گرایش های آموزش، انسانی و مالی نیز تجلیل شد.

همچنین در ادامه این آیین دانش آموختگی از 2 پژوهشگر نمونه دوره های 27 و 11 حرفه ای تجلیل شد و نمایندگان دانشجویان دوره های 27 و 11 حرفه ای پرچم دانشگاه دافوس آجا را دریافت کردند.

در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش(دافوس)، آموزش کارکنان منتخب ارتش به منظور مسئولیت پذیری در رده های میانی تیپ به بالا، یگان های همتراز آجا و سایر نیروهای مسلح(مقطع کارشناسی ارشد و کارشناس ارشد حرفه ای) در رشته های مدیریت دفاعی با چهار گرایش عملیاتی، شامل زمینی، هوایی، دریایی و پدافند هوایی و چهار گرایش پشتیبانی خدمات رزمی شامل اداری، پرسنلی، مالی، آماد و پشیتبانی، آموزش، جنگال و علوم سایبری انجام می گیرد.

کد خبر 399531

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha