همشهری آنلاین: شهردار تهران در واکنش به تذکر قاضی سراج درباره سازمان بازرسی شهری توضیحاتی ارائه کرد.

محمد علی نجفی

 ناصر سراج، رئیس سازمان بازرسی کل کشور چندی پیش اعلام کرد: شهرداری، سازمانی به نام سازمان بازرسی در زیر مجموعه خود ایجاد کرده که خلاف قانون است و به شهرداری نیز ابلاغ شده است که از نام سازمان بازرسی استفاده نکند.

محمد علی نجفی، شهردار تهران در گفت‌وگو با ایلنا در واکنش به اظهارات قاضی سراج گفت: نام سازمان‌ها اگر لازم باشد، باید به تصویب شورای اسلامی شهر تهران برسد، چرا که قانون به ما اجازه داده است؛ سازمانها، مراکز و دفتری را تأسیس کنیم.

وی ادامه داد: البته سازمان بازرسی شهرداری قبل از اینکه من وارد شهرداری تهران شوم، تشکیل شده است. سازمان بازرسی کل کشور روی اسم بحث دارد و ما هم تا حدی حرف آنها را قبول داریم.

شهردار تهران با اشاره به این شباهت اسمی تصریح کرد: آنها اذعان می‌کنند که شما اسمش را گذاشتید، سازمان بازرسی کل شهرداری تهران، از سوی دیگر در سطح ملی این سازمان به سازمان بازرسی کل معروف است، اما اذعان می‌کنند که این دو اسم با هم اشتباه می‌شود.

نجفی ادامه داد: آنها اظهار می‌کنند که ممکن است گزارش سازمان بازرسی کل کشور به جای گزارش سازمان بازرسی شهرداری تلقی شود یا برعکس و تذکر آنها روی اسم است.

او در انتها در پاسخ به این سوال که آیا سازمان بازرسی شهرداری تاکنون بازرسی هم کرده‌است، گفت: ظاهراً بناست که بازرسی کند.

کد خبر 399413

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha