همشهری آنلاین: علی دایی به حاشیه‌ها و اظهارات فردی مدعی کتک خوردن از سرمربی سایپا و همراهانش در هتلی در رشت بوده، واکنش نشان داد. او ضمن رد این اظهارات که رسانه‌ای شده تاکید کرد که با مستندات واقعی از او و صداسیمای گیلان شکایت خواهد کرد.

علی دایی

به گزارش ایسنا، قبل از بازی سایپا و سپیدرود رشت فردی که خود را هنرپیشه نامیده، مدعی شد که علی دایی و محمد دایی به همراه بهمن دهقان او را مورد ضرب و شتم و توهین قرار داده‌اند و حتی از سرمربی تیم سایپا شکایت کرده است، علی دایی در گفت‌وگویی که از طریق مدیر برنامه‌هایش در اختیار ایسنا قرار گرفته است با اشاره به این حاشیه‌ها و ادعاها اظهارکرد: برای برخی از خبرگزاری‌ها و صداوسیمای استان گیلان متأسفم که ادعای یک فرد معلوم‌الحال را از دیروز (شنبه) پخش و منتشر کرده‌اند. واقعاً‌ برخی از حرف‌هایی که این آقا زده هیچ‌گونه ارزشی ندارد و خدا را شکر می‌کنم که باهوش‌تر از این حرف‌ها بودیم تا سر به سر این آقا بگذاریم که حالت روحی مناسبی ندارد. خوشبختانه دوربین‌های هتل همه تصاویر را ضبط کرده‌اند و مأموران زحمت‌کش نیروی انتظامی تا دقیقه آخر کنار من بودند و بعد از آنکه من سوار بر اتوبوس شدم آنها نیز حرکت کردند.

‎وی افزود: این آقا حالت روحی مناسبی نداشته است. مطمئناً برخی افراد فکر می‌کنند با این روش‌ها خودشان را مطرح می‌کنند. اما فیلمی که از دوربین‌های هتل گرفته‌ایم همه ماجرا را به طور کامل نشان می‌دهد و حاضرم که این فیلم را در اختیار همه رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها قرار بدهم تا همه آنچه در هتل رخ داد را همه ببینند.

‎علی دایی با اشاره به برگزاری جلسه فنی تیمش در هتل گفت: من به این آقا گفتم چرا اینجا نشسته‌اید گفت دوست دارم اینجا بنشینم، آقای دایی هرجا دلم بخواهد می‌نشینم من هنرپیشه هستم، به او گفتم هرکه هستی باش اما حق نداری در جلسه فنی تیم من حضور داشته باشی، وقتی می‌بینی کسی اینجا ننشسته شما هم نباید اینجا می‌نشستی اما او گفت به کسی ربطی ندارد. محمد دایی اصلاً در آنجا حضور نداشت بچه‌های تیم من آمدند و با او صحبت کنند و از خواستند تا از آنجا برود. این آقا دنبال ایجاد مسئله بود.

‎سرمربی تیم فوتبال سایپا با اشاره به اینکه از او سن و سالی گذشته است، عنوان کرد: موهای من دیگر سفید شده و دوره و زمانه هم به گونه‌ای نیست که کسی بخواهد فرد دیگری را کتک بزند یا کار دیگری بکند. متأسفم برای برخی از خبرگزاری‌ها و همچنین صداوسیمای استان گیلان که به راحتی به هر شخصی تریبون می‌دهند. این فرد و نشر اکاذیب با آبروی من بازی کرده است. من به همین دلیل از این آقا شکایت می‌کنم و تا آخرش هم این شکایت را پیگیری خواهم کرد. از صداوسیمای استان گیلان هم به خاطر اینکه به چنین فردی تریبون داده شکایت می‌کنم.

‎آقای گل فوتبال جهان با اشاره به تهیه استشهادنامه‌ای عنوان کرد: مدیر هتل و مأمور انتظامی استشهادنامه را امضا کرده‌اند آیا از مأمور انتظامی که نماینده نیروی انتظامی است آیا مقامی بالاتر در آن صحنه وجود داشت که مأمور انتظامی تا لحظه آخر با من بود و تا من سوار اتوبوس شدم بعد ایشان حرکت کرد.

‎کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران با انتقاد از برخی رفتارها عنوان کرد: متأسفم که برخی چشم‌هایشان را می بندند و صداوسیما هم به برخی افراد به راحتی تریبون می‌دهد تا با آبروی آدم‌ها بازی کنند. فیلمی که دوربین‌های هتل گرفته‌اند را حاضرم به تمامی رسانه‌ها بدهم تا آن را منتشر کنند مأمور انتظامی هم زیر استشهادنامه را امضا کرده است بعد این آقا مدعی می‌شود که مأموران انتظامی عکس‌العملی نشان نداده‌اند.

‎وی افزود: اگر این آقا مدعی است که ما او را مورد ضرب و شتم قرار داده‌ایم چرا به پزشک قانونی مراجعه نکرده تا یک عکس بگیرد یا به دنبال طول درمان باشد.

‎دايي اظهار داشت: من برای صداوسیما متأسفم که به امثال این فرد بدون آنکه صحت و سقم مطالبش را بداند تریبون می‌دهد. واقعاً صداوسیمای استان گیلان چگونه به این آقا تریبون داده است.

‎دایی با اشاره به داشتن اسناد معتبر و محکمه‌پسندی همچون فیلم دوربین‌های هتل گفت: ساعت ورود و خروج ما به هتل کاملاً‌ مشخص است. فیلم دوربین‌ها کاملاً گویای همه چیز است.

‎وی، عنوان کرد: من از این آقا شکایت به محاکم قضایی شکایت می‌کنم و هر فردی هم برای واسطه بفرست رضایت نمی‌دهم باید ادعاهایش را ثابت کند. من به جرم تولید اکاذیب و نشر اکاذیب از این فرد شکایت خواهم کرد. از صداوسیمای استان گیلان به خاطر تریبون دادن به فردی که صحت و سقم ادعاهایش را ثابت نکرده است، شکایت می‌کنم.

کد خبر 399308

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha