همشهری آنلاین: برانکو با بیان اینکه همیشه وقتی نتیجه بد می‌گیری، همه نوع انتقاد می‌شود، گفت: زمانی برای غم یا شادی نداریم.

برانکو

به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی با استقلال خوزستان گفت: بعد از لیگ قهرمانان به بازی خانگی خودمان برمی‌گردیم. زمان غم خوردن و شادی را نداریم. سریع باید خودمان را با لیگ خودمان تطبیق دهیم.

او افزود: شاید روی کاغذ به نظر بازی آسانی داریم اما انتطار بازی سخت و نامعلوم را دارم. بازی استقلال خوزستان با فولاد خوزستان را دیدم. این تیم فولاد خوزستان نیست. تمام تلاش‌شان را می‌کنند تا در لیگ بمانند اما امتیاز بازی برای ما هم مهم است تا به قهرمانی برسیم. سید جلال به دلیل محرومیت در این بازی نیست. شجاع خلیل‌زاده و بیرانوند هم مصدوم هستند. صادق محرمی نیز بعد از مشکلات گوارشی از امروز به تمرین‌ها بازگشته است.

برانکو گفت: تغییراتی خواهیم داشت که فردا (شنبه 5 اسفند) خواهید دید. بازی به بازی پیش می‌رویم و به بازی با استقلال تهران فکر نمی‌کنیم‌. فردا بازیکنان آماده‌تر بازی می‌کنند.

سرمربی پرسپولیس هم‌چنین درباره انتقادات از تغییر ندادن تاکتیک‌هایش گفت: مسابقات آسیایی سطح متفاوتی دارد و کوچک‌ترین اشتباه مجازات دارد. ما نسف را بردیم اما کار ساده‌ای نبود. دیروز در آنالیز بازی قبلی نیمه اول را به بازیکنان نشان دادم که تیم بهتری بودیم اما کم دقتی کوچکی باعث گل خوردن شد. این لیگ قهرمانان است و مقابل بهترین تیم خاورمیانه بازی کردیم. از الاهلی هم بهترند. الاهلی که چهار بازیکنش نیستند. از الهلال هم بهترند چون ۵ بازیکنش رفته‌اند. استحقاق این نتیجه را نداشتیم. آن‌طور که نیمه اول بازی کردیم، بهترین بازی تاکتیکی ما بود. شاید مقداری شادابی دو سه مهره را کم داشتیم که به قیمت نتیجه تمام شد. اما تمام تعابیر و تفاسیر با نتیجه بیرون می‌آید. اما همیشه گفته‌ام که پرسپولیس خودش را با هیچ حریفی تطبیق نخواهد کرد و همه حریفان را آنالیز می‌کنیم. قیمت ژاوی از کل بازیکنان ما بیش‌تر است. شاید نتواند به اندازه جوان ۲۵ ساله بدود اما سریع واکنش نشان می‌دهد.

او هم‌چنین در مورد انتقاد قلیچ از بازی بیرانوند بیان کرد: اینستاگرام را نمی‌خوانم. اگر او چنین نظری داده تعجب می‌کنم که عضو خانواده پرسپولیس چطور در مورد بهترین دروازه بان ایران چنین صحبتی می‌کند. بیرانوند روی گل‌ها مقصر نبوده اما هر گلری اشتباه خواهد کرد و تیم را هم نجات خواهد داد. اگر هیچ کس اشنباه نکند تمام بازی‌های دنیا صفر صفر می‌شود. حریف ما قهرمان قطر خواهد بود. با این‌حال بازی فردا برای‌مان از همه چیز مهم‌تر است و اهالی رسانه، هواداران و پیشکسوتان حق انتقاد دارند.

برانکو در پایان درباره تعویض‌های دیرهنگامش در بازی با السد قطر گفت: همیشه وقتی نتیجه بدی می‌گیرید همه نوع انتقاد می‌شود. من زمانی که نیاز بود در بازی تعویض کردم. به هر حال همیشه این انتقادها بعد از باخت می‌شود.

کد خبر 399045

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha