همشهری آنلاین: تیم‌های پیکان تهران، بانک سرمایه، شهرداری تبریز و خاتم اردکان با دو پیروزی مقابل حریفانشان به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

Volleyball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دور برگشت مرحله نخست پلی‌آف مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان ایران، جام شهید «محسن حججی» روز چهارشنبه (25 بهمن) با چهار دیدار در شهرهای تهران، گنبد، اردکان و آمل پیگیری ‌شد.

در نخستین مسابقه دور برگشت مرحله نخست پلی‌آف، تیم‌های پیکان تهران و شهرداری ورامین در خانه والیبال تهران به مصاف یکدیگر رفتند که پیکانی‌ها در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 22 و 25 بر 21 شهرداری ورامین را شکست دادند.

شاگردان مرتضی عهدی در پیکان که در دور رفت نیز سه بر صفر شهرداری ورامین را شکست داده بودند، با کسب این پیروزی به دومین برد خود مقابل نماینده ورامین در مرحله نخست پلی‌آف دست یافتند تا به عنوان نخستین تیم به مرحله نیمه نهایی و جمع چهار برتر این رقابت‌ها صعود کنند.

تیم خاتم اردکان در دومین مسابقه اين روز در سالن آیت‌الله خاتمی در حالی میزبان نارنجی‌پوشان سایپا بود که دیدار دور رفت را در خانه والیبال تهران سه بر صفر به سود خود خاتمه داده بود و در دیدار خانگی نیز سه بر صفر و با امتیازهای 25 بر 20، 27 بر 25 و 28 بر 26 به پیروزی رسید و به عنوان دومین تیم مرحله نیمه نهایی لیگ برتر معرفی شد.

در سالن المپیک شهر گنبد و در سومین مسابقه این مرحله، دو تیم هاوش و بانک سرمایه به مصاف یکدیگر رفتند که شاگردان مصطفی کارخانه در بانک سرمایه كه در دیدار رفت سه بر صفر به پیروزی رسیده بودند، در گنبد هم در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 22، 27 بر 25 و 25 بر 19 پيروز شده و به دور بعدي راه يافتند.

و تیم شهرداری تبریز در یکصد و چهلمین مسابقه لیگ برتر سال جاری میهمان کاله مازندران بود و سه بر دو میزبان خود را شکست داد تا با حذف یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر راهی مرحله نیمه نهایی شود.

شاگردان بهروز عطایی در کاله در ست‌های سوم و چهارم با امتیازهای 25 بر 23 و 25 بر 20 مقابل میهمان خود به پیروزی رسیدند، اما در ست‌های اول، دوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 21 و 15 بر 13 مغلوب شهرداری تبریز شدند.

بدين ترتيب تيم‌هاي پيكان تهران، خاتم اردكان، بانك سرمايه و شهرداري تبريز مسابقات مرحله نيمه نهايي را برگزار خواهند كرد.

 

کد خبر 398617

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha