همشهری آنلاین: فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان کشور با قهرمانی تیم تاسیسات دریایی به پایان رسید.

هندبال دختران

به گزارش ايرنا، هفته پایانی لیگ برتر هندبال بانوان امروز (جمعه 20 بهمن) پیگیری شد که در جریان آن دیدار حساس تاسیسات دریایی و نفت و گاز گچساران که تکلیف قهرمان را مشخص می‌کرد با تساوی 23 بر 23 به اتمام رسید.

فصل جاری لیگ برتر هندبال با قهرمانی تاسیسات دریایی به اتمام رسید و این تیم توانست با 21 امتیاز بر سکوی نخست تکیه زند.

نفت و گازگچساران با 20 امتیاز نایب قهرمان شد و لارستان با 19 امتیاز به مقام سومی رسید.

«زهرا ابراهیمی» سرمربی تیم هندبال بانوان تأسیسات دریایی بعد از کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر در گفت وگو با خبرنگاران گفت: امروز بازی پایاپای را شاهد بودیم. در دور رفت مقابل گچساران بازی را واگذار کرده بودیم، اما تلاشمان این بود روی نقطه ضعف‌ها کار کنیم تا نتیجه جبران شود.

وی افزود: لیگ امسال ایده آل بود و با سال ‌های دیگر تفاوت داشت و همه تیم ‌ها از نظر فنی به هم نزدیک بودند.

ابراهیمی در مورد داوری‌های لیگ نیز توضیح داد: داوری‌ ها بهتر شده است، اما برخی داوران هندبالیست نبوده‌اند و به همین دلیل فقط به صورت تئوری سوت می‌‌زنند.

ابراهیمی درباره حضور در جام باشگاه‌های آسیا که سال آینده برگزار می‌شود، گفت:‌ باید ببینیم وضعیت حامی مالی چگونه می شود، چرا که امسال قرار بود برای مسابقات آسیایی اعزام شویم که این اتفاق رخ نداد.

«اعظم صمیمی» سرمربی تیم نفت و گاز گچساران نیز پس از رسیدن به نایب قهرمانی به خبرنگاران گفت: تیم ما شایسته پیروزی و رسیدن به قهرمانی بود که برخی سوت‌های اشتباه داور اجازه نداد به حقمان برسیم.

سرمربی تیم نفت و گاز گچساران ادامه داد: حریف امروز برای قهرمانی آمده بود و امتیاز میزبانی را هم داشت، بازیکنان ما جنگنده بازی کردند و نتیجه امروز را من به حساب بدشانسی می‌گذارم.

صمیمی در پاسخ به سئوالی در خصوص شرایط مالی باشگاه خاطر نشان کرد: نفت و گاز گچساران یکی از معدود باشگاه ‌هایی است که مشکل مالی ندارد، این باشگاه به تعهدات خود در بخش مردان و بانوان عمل کرده است.

کد خبر 397822

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha