همشهری آنلاین: تیم دو نفره ایران جواز حضور در فینال بخش پسران را به دست آورد. ‌تنیسور قزاقستان در بخش انفرادی قهرمان شد.

Tennis

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، در هفتمین روز رقابت‌های تنیس بین‌المللی جوانان به میزبانی جزیره کیش (مجموعه المپیک کیش)، تنیسورها در فینال بخش دختران و در مرحله نیمه نهایی بخش پسران با هم مسابقه دادند.

در فینال انفرادی دختران، نماینده قزاقستان با نتیجه ( 4-6 و 4-6 ) از سد راکی از ترکیه عبور کرد و صاحب عنوان قهرمانی شد، تنیسور ترک در جایگاه دوم ایستاد و مشکات‌الزهراء صفی از ایران و کوکلینا از روسیه سوم مشترک شدند.

همچنین با برگزاری مرحله نیمه نهایی بخش پسران و در نخستین دیدار، زاوری از هند با نتیجه ( 4-6 و 3-6 ) محمد خوش‌خلق از ایران را شکست داد و نماینده لبنان با نتیجه ( 6-7 و 2-6 ) سورش از مالزی را برد و به این ترتیب چهره تنیسورهای راه یافته به فینال مشخص شد.

در بخش دو نفره نیز تیم ایران با ترکیب رهام عباسی - عرفان درویش نوری با نتیجه ( 3-6 ، 6-3 ، 8-10 ) مقابل تیم محمد خوش‌خلق - آریا روغنی به پیروزی رسید و در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی زوج مالزی - هند با نتیجه ( 3-6 و 4-6 ) از سد تیم لبنان - ایران عبور کرد تا در فینال حضور يابد.

در جدول اصلی بخش پسران 48 تنیسور از کشورهای ایران، ترکیه، تاجیکستان، هند، کانادا، اوکراین، روسیه، ازبکستان، مالزی، سوریه و لبنان و در بخش دختران 27 تنیسور از کشورهای ایران، اوکراین، قزاقستان، اتریش و روسیه حضور دارند.

این رقابت‌ها از 7 لغایت 14 بهمن ماه به میزبانی جزیره کیش برگزار می‌شود.

سرداوری این دوره از رقابت‌ها بر عهده مسیح صلاح، داور نشان سفید کشورمان است.

 

کد خبر 397344

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha