همشهری آنلاین: نماینده مردم قزوین در مجلس ضمن ابراز نگرانی از اینکه فرهنگیان ۱۱ ماه اضافه کاری دریافت نکرده‌اند، گفت: بیش از چهار ماه است معلمان حق‌التدریسی حقوق نگرفته‌اند.

به گزارش ایسنا، داوود محمدی نماینده مردم قزوین در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شوراي اسلامي با اشاره به لایحه بودجه سال ۹۷ گفت: در بودجه سال ۹۷، هزار میلیارد تومان برای ترمیم حقوق بازنشستگان پیش‌بینی شده بود که در مجلس به دو هزار میلیارد افزایش پیدا کرد ولی این پاسخگوی مشکلات بازنشستگان نیست.

وی افزود: آموزش و پرورش و بنیاد شهید استانی شده‌اند و متاسفانه در پیش بینی‌های استانی حداقل ۳۵ میلیارد تومان بودجه آموزش و پرورش و ۱۷ میلیارد تومان بودجه بنیاد شهید استان کاهش پیدا کرده است و در سایر استان‌ها نیز با این مشکل مواجه هستند. 

رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شوراي اسلامي با اشاره به مشکلات فرهنگیان بیان کرد: ۱۱ ماه است که فرهنگیان اضافه کاری دریافت نکرده‌اند و بیش از چهار ماه است که حقوق معلمین حق‌التدریسی پرداخت نشده است. همچنین در بودجه ۹۷ اعتباری برای پاداش پایان خدمت سال ۹۶ فرهنگیان که بالغ بر پنج هزار میلیارد تومان است، پیش‌بینی نشده است.

کد خبر 396785

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha