همشهری آنلاین: بایر لورکوزن در هفته نوزدهم بوندس‌لیگا میزبان قدرتمند خود، هوفن‌هایم را با اقتدار شکست داد و به سیر موفقیت خود ادامه داد. فرایبورگ، ماینتس، مونشن‌گلادباخ، فرانکفورت و هرتا برلین از تیم‌های موفق این هفته بودند.

Bundesliga
  • هرتا برلین یک - بوروسیا دورتموند یک

رقابت‌های هفته نوزدهم بوندس‌لیگا شامگاه جمعه (۱۹ ژانویه / ۲۹ دی) با دیدار هرتا برلین و بوروسیا دورتموند آغاز شد. مصاف دو تیم که در حضور بیش از ۶۵ هزار تماشاگر در ورزشگاه المپیک برلین برگزار شد، در نهایت با تساوی عادلانه‌ یک بر یک به پایان رسید. زلکه، لحظاتی پس از نیمه نخست برلین را یک بر صفر جلو انداخت، اما شینجی کاگاوا با گل تساوی در دقیقه ۷۷ یک امتیاز برای دورتموند به ارمغان آورد.

  • هوفن‌هایم یک - بایر لورکوزن ۴

یکی از جذاب‌ترین پیکارهای هفته نوزدهم، مصاف هوفن‌هایم و بایر لورکوزن بود که در رده‌های بالای جدول به سر می‌برند. لورکوزنی‌ها که در فصل جاری خوش درخشیده‌اند، بعد از ظهر شنبه با ارائه‌ فوتبالی جذاب توانستند میزبان قدرتمند خود را ۴ بر یک مغلوب کنند و با سه امتیاز به خانه بازگردند. یکی از چهره‌های برتر میدان لیون بیلی، هافبک تهاجمی لورکوزن با یک گل و یک پاس ‌گل بود.

  • فرایبورگ ۲ - آر. بی. لایپزیگ یک

فرایبورگ نیز از تیم‌های موفق هفته ۱۹ بود، آن‌هم در رویارویی با حریف قدرتمندی به نام آر. بی. لایپزیگ. لایپزیگ علی‌رغم فرصت‌های مناسب در نیمه نخست نتوانست دروازه میزبان خود را باز کند. تیمو ورنر، مهاجم لایپزیگ در دقیقه ۶۶ تیمش را یک بر صفر جلو انداخت، اما فرایبورگ با تلاش و جنگندگی توانست ورق را برگرداند و با گل‌های هابرر و کوخ در دقایق ۷۲ و ۷۶ پیروز میدان را ترک کند.

  • بوروسیا مونشن‌گلادباخ ۲ - آگسبورگ صفر

بوروسیا مونشن‌گلادباخ در هفته نوزدهم به پیروزی خانگی ۲ بر صفر مقابل آگسبورگ دست یافت. گلادباخی‌ها در مقایسه با حریف خود کارایی بیشتري در استفاده از موقعیت‌ها نشان دادند. گل‌های مونشن‌گلادباخ در این دیدار در دقایق ۱۰ و ۹۰ به ترتیب توسط گینتر و آزار، ستاره‌ بلژیکی این تیم به ثمر رسید. مونشن‌گلاباخ با این موفقیت جای خود در رده‌های بالای جدول را تثبیت کرد.

  • ولفسبورگ یک - آینتراخت فرانکفورت ۳

ولفسبورگ که از بودجه نسبتا خوبی برخوردار است، همچنان در بحران به سر می‌برد. "گرگ‌های" ولفسبورگ در هفته نوزدهم شکستی خانگی مقابل آینتراخت فرانکفورت را تجربه کردند و سه امتیاز مهم از دست دادند. مصاف دو تیم پس از ۹۰ دقیقه با نتیجه ۳ بر یک به سود فرانکفورت به پایان رسید که حال با این موفقیت به رده‌های بالای جدول نزدیک‌تر شده است.

  • ماینتس ۳ - اشتوتگارت ۲

یکی از دیدارهای پرهیجان و پرگل هفته مصاف ماینتس و اشتوتگارت بود که پس از ۹۰ دقیقه تلاش و دوندگی با پیروزی ۳ بر ۲ تیم میزبان به پایان رسید. موتو، مهاجم ژاپنی ماینتس با زدن ۲ گل یکی از چهره‌های برتر این دیدار بود. اشتوتگارت و ماینتس به ترتیب در رده‌های چهاردهم و پانزدهم جدول به سر می‌برند.

  • دیدارهای يكشنبه

رقابت‌های هفته نوزدهم بوندس‌لیگا عصر یکشنبه با برگزاری دو دیدار خاتمه ‌یافت. بایرن مونیخ میزبان وردر برمن بود كه به زحمت توانست ميهمانش را با حساب 4 بر 2 شكست داده و با 16 امتياز برتري، پايه‌هاي حكومت خود را بر بوندس‌ليگا محكم‌تر كند و شالکه نیز در زمین خود به مصاف هانوفر رفت. هانوفر كه با يك گل به رده دوم دوم جدول نزديك شده بود، با گل ديرهنگامي كه دريافت كرد، تنها يك امتياز از اين ديدار به دست آورد.

  • جدول رده‌بندي

1- بايرن مونيخ، 47 امتياز


2- باير 04 لوركوزن، 31 امتياز، تفاضل گل 12


3- شالكه 04، 31 امتياز، تفاضل گل 5


4- آر بي لايپزيگ، 31 امتياز، تفاضل گل 3


5- بوروسيا مونشن گلادباخ، 31 امتياز، تفاضل گل 0

 

کد خبر 396121

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha