همشهری آنلاین: عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به گرامیداشت اول بهمن سالروز درگذشت مهندس بازرگان، خواستار نامگذاری یکی از معابر پایتخت به نام این شخصیت سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور شد.

مسجد جامعی

به گزارش ایرنا، احمد مسجدجامعی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران افزود: مهندس بازرگان نقش مهمی در پیشرفت شهر تهران داشته که باید از تلاش‌ها و خدمات ایشان قدردانی شود.

وی اظهار کرد: نامگذاری یکی از خیابان های شهر تهران به نام مهندس بازرگان، حرکتی در راستای تجلیل از خدمات و تلاش‌های ایشان برای پیشرفت و توسعه پایتخت است.

مسجدجامعی در ادامه به فرارسیدن نخستین سالگرد حادثه ساختمان پلاسکو اشاره کرد و گفت: پلاسکو نشان دهنده یک ساختمان خراب نیست، بلکه نشانه یک ساختار خراب است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران همچنین با اشاره به حادثه منطقه 18 شهرداری، افزود:‌ اگر حوادث دارای اسم مشخصی مانند پلاسکو یا سانچی باشد، آن را بزرگ می‌کنیم اما اگر این حادثه برای یک آدم عادی اتفاق افتاده باشد، موضوع فرق می‌کند.

وی تصریح کرد: سئوال اصلی ما از شهرداری منطقه 18 تهران این است که چرا در جریان تخریب یک بنا، شهروندی جان خود را از دست داده است.

کد خبر 396059

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha