دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: فیلمی که در کمتر از یک ماه بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار آلمانی را به سالن‌های تاریک سینما کشانده، در آینده نزدیک در دیگر نقاط دنیا روی پرده می‌رود.

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از اسكرين‌ديلي، «اين قلب ديوانه» به كارگرداني مارك روتموند از 21 دسامبر در آلمان به نمايش عمومي درآمده و اكران آن همچنان ادامه دارد. در اين مدت فقط «جنگ‌هاي ستاره‌اي: آخرين جداي» بيش از اين فيلم تماشاگر داشته و بر اساس فروش هفتگي، در صدر جدول پرفروش‌هاي سينماي آلمان جا خوش كرده است. هر چند «اين قلب ديوانه» به احتمال فراوان در آينده نزديك هم نمي‌تواند ركورد هشتمين فيلم از مجموعه «جنگ‌هاي ستاره‌اي» را بشكند.

نهمين فيلم روتموند 50 ساله بر اساس كتابي پرفروش نوشته لارس امند و دانيل مه‌ير ساخته شده است. مه‌ير كه خودش از ناراحتي قلبي رنج مي‌برد، ماجراي مردي سي و چند ساله و بسيار پولدار را روايت مي‌كند كه مسئوليت مراقبت از پسركي 15 ساله به او سپرده مي‌شود. مرد براي برآوردن تمام خواسته‌هاي دوست نوجوان خود تمام قوانين را زير پا مي‌گذارد. الياس ام‌بارك كه يكي از پرهواداراترين بازيگران سينماي آلمان است، نقش مرد را بازي مي‌كند و همبازي او تازه‌كار است.

ام‌بارك پيش از اين با يكي از فيلم‌هاي خود در سال گذشته ميلادي بيش از پنج ميليون و 900 هزار تماشاگر فقط در آلمان داشته و بالاتر از «آخرين جداي» با چهار ميليون و 390 هزار تماشاگر ايستاده است.

روتموند كه در خانواده‌اي سينمايي به دنيا آمده و رشد كرده، سال 2005 با «سوفي شول - آخرين روزها» جايزه خرس نقره‌اي بهترين كارگردان را از جشنواره برلين برد و بعد نامزد دريافت اسكار بهترين فيلم خارجي‌زبان شد.

کد خبر 395569

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha