همشهری آنلاین: فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمنی ریشه‌دار، عمیق و جدی سردمداران آمریکا از روز اول پیروزی انقلاب و بلکه پیش از آن نیز با ملت ایران وجود داشته و دارد و این دشمنی تمام شدنی نیست.

سید عبدالرحیم موسوی

به گزارش ایرنا، امیر سرلشکر ستاد سید عبدالرحیم موسوی روز دوشنبه در حاشیه دومین روز از برگزاری همایش مدیران حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سراسر کشور که همزمان با سالروز ایام عملیات غرور آفرین کربلای پنج در سالن خلیج فارس موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در حال برگزاری است، این مطلب را در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سئوالی در خصوص حمایت رییس جمهور و برخی از مقامات آمریکایی از نا آرامی های اخیر که توسط برخی از عناصر ضد انقلاب در کشور رخ داد، عنوان کرد.

وی گفت: دشمنی آمریکایی ها بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بخاطر موضع انقلابی ما قدری روشن تر شد، بنابراین آمریکاییها از هر وسیله ای، هر گسلی و هر رخنه ای استفاده می کنند تا بتوانند این دشمنی عمیق را به جای برسانند که تاکنون شکست خورده اند و بعد از این نیز شکست خواهند خورد.

فرمانده کل ارتش ادامه داد: ترویج فرهنگ دفاع مقدس می‌تواند دشمنی‌ها و چگونگی مقابله با آن‌ها را برای ما بازآموزی کند و ما را از مشکلات پیشرو با موفقیت و سربلندی عبور دهد.

سرلشکر موسوی اضافه کرد: ملت بزرگ ایران در طول ۸ سال دفاع مقدس به رهبری حضرت امام راحل یک معجزه بزرگ را در تاریخ معاصر بوجود آوردند.

وی توضیح داد: دوران پر شکوه و سراسر حماسه دفاع مقدس دارای ابعاد و پرده‌های متعددی است که هر کدام از این پرده‌ها یک عامل قوت و قدرت است که می‌شود از آن استفاده کرد.

فرمانده کل ارتش یادآور شد: به ‌نظر می‌رسد پرداختن جدی‌تر و قوی‌تر نسبت به گذشته در این عرصه می‌تواند دشمنی‌ها و چگونگی مقابله با دشمنان را برای ما بازآموزی کند و می‌تواند همانطوریکه ما را در دوران دفاع مقدس از گردنه‌های سخت عبور داد از مشکلات پیشرو با موفقیت و سربلندی عبور دهد.

سرلشکر موسوی تصریح کرد: بحمدالله بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سالهاست که کار ترویج فرهنگ دفاع مقدس را آغاز کرده و اخیرا سرعت بیشتری هم گرفته است و کارهای بسیار بزرگی هم در برنامه‌های آتی دارند که امیدواریم به زودی شاهد به ثمر رسیدن آن باشیم.

در جریان بازدید امیر سرلشکر ستاد سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش از نمایشگاه دستاورد و عملکرد مراکز استانی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از ۳۰ متن نمایشی دفاع مقدس، نماهنگ اسطوره سپاه و نرم‌افزار بازدید مجازی از مراکز فرهنگی دفاع مقدس رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار دفاعی ایرنا،همزمان با برگزاری همایش مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، نمایشگاهی از عملکرد، دستاوردها و آثار ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سراسر کشور و معاونت‌ها و سازمان‌های بنیاد برپا شده است.

بر اساس این گزارش در این نمایشگاه که در حاشیه محل برگزاری همایش برپا شده است، هر کدام از ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس، خبرگزاری دفاع مقدس، سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس، مرکز توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی و ماهواره‌ای، سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس، سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس، موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، مرکز تاریخ جامع و دانشنامه استانی دفاع مقدس، سازمان امور موزه‌ها و یادمان‌های دفاع مقدس، دفتر تشکل‌های مردم نهاد، ستاد مرکزی راهیان نور، سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس، سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس و معاونت‌های روابط عمومی، تبلیغات و امور بین‌الملل و طرح، برنامه، بودجه و امور راهبردی در غرفه‌هایی دستاوردها و عملکرد خود را به نمایش گذاشته‌اند.

قرار است، فرماندهان نیروهای مسلح و مسئولان از این نمایشگاه که تا آخر این هفته برپا است، بازدید داشته باشند.
همایش مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سراسر کشور هر ساله در آستانه سالروز عملیات پیروز کربلای پنج در حال برگزاری است.

کد خبر 394941

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha