همشهری آنلاین: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با قدردانی از مردم، نیروی انتظامی، بسیج و سربازان گمنام امام زمان (عج)، حماسه ملی ایرانیان در مقابله با آشوب‌ها را باطل السحر فتنه جدید و عامل از هم گسستن زنجیره به هم پیوسته توطئه امریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی، آل سعود، منافقین، سلطنت طلبان دانست.

 سپاه

به گزارش روابط عمومی کل سپاه، در پی شکست فتنه جدید ضدانقلاب و دشمنان انقلاب اسلامی و ملت ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای از حماسه آفرینی مردم و حضور بسیج، نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات در این عرصه قدردانی کرد.

در ابتدای این بیانیه آمده است: حماسه آفرینی جدید مردم غیرتمند و آگاه و مؤمن و انقلابی ایران در کنار درخشش حضور دهها هزار نیروی بسیجی فداکار داوطلب در صحنه آرام سازی آشوبها و مجاهدت خالصانه برادران نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات، زنجیر به هم پیوسته آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی، آل سعود، منافقین و سلطنت طلبان را در هم شکست و باطل السحر فتنه جدید شد.

سپاه در این بیانیه تصریح کرده است: این حماسه بزرگ نشان داد عظمت ملت بزرگ ایران جاودانه است و آرمانهای بلندش فراتر از توان دشمنان برای دستیابی به اهداف شیطانی است.

در این بیانیه آمده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صمیمانه از ملت بزرگ ایران و بسیجیان عزیز- این ملائک زمین-، عزیزان نیروی انتظامی و سربازان گمنام حضرت صاحب الزمان (عج) برای خلق این حماسه تشکر و سپاسگزاری نموده و از خداوند متعال برای رهبری عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) و آن ملت بزرگ ایران توفیقات روزافزون مسئلت می نماید.

به گزارش ایرنا، در روزهای اخیر، تهران و برخی از کلانشهرها و شهرهای کشور در اعتراض به آنچه مشکلات معیشتی و اقتصادی نام برده می شد، شاهد برخی ناآرامی ها بود.

رئیس جمهوری اسلامی نیز یازدهم دی درجلسه هیات دولت، در واکنش به ناآرامی های اخیر در کشور گفت: فضای نقد، انتقاد و اعتراض درچارچوب قانون کاملا آزاد است و مردم ما فضای تخریب و اغتشاش را نمی پذیرند.

کد خبر 394795

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha