همشهری آنلاین: مهدی مهدوی‌کیا ورزشکار نام آشنای میهن عزیزمان ایران، میهمان خانواده بزرگ کهریزک شد.

مهدی مهدوی کیا به جمع خانواده بزرگ کهریزک پیوست

به گزارش روابط‌عمومی موسسه خیریه کهریزک؛ خانواده بزرگ کهریزک، میهمانی نام آشنا داشت . مهدی مهدوی‌کیا ملی پوش اسبق فوتبال کشورمان که سالیان متمادی پیراهن مقدس تیم ملی را برتن کرده و به عنوان یکی از شاخص‌ترین ورزشکاران ایران عزیز در دل همه ورزشکاران و ورزش دوستان جای دارد. کهریزک را مسیر مهرورزی های خویش قرار داد تا شور و حال ورزشی را میان همه علاقمندان خود دو چندان کند.

مهدی به اماکن مختلف این خانه بزرگ بویژه ورزشگاه پوریای ولی- محل تمرینات ورزشی معلولین توانمند کهریزک رفت و از نزدیک با نحوه زندگی این عزیزان بیش از پیش آشنا شد.

وی همچنین در نشستی با محمدرضا صوفی نژاد مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک، خوشحالی خودرا از این حضور و پذیرایی دوستداران ورزش از وی اعلام کرد.

مهدوی کیا درباره باورهای خود از آنچه در کهریزک دیده است نیز گفت :

تا انسان از نزدیک محلی را که قبلاً تنها تعریفی از آنشنیده است را نبیند ، باورش سخت خواهد بود که شنیده‌ها همانی است که باید باشد. امروز به این باور رسیدم که معلولین بیش از آن چیزی که در تصور داشتم ، می‌توانند آسوده زندگی کنند، به تفریحات و سرگرمی‌ها و حتی ورزش‌های مورد علاقه خود بپردازند و دریک کلام زندگی کنند آنطور که خود می‌خواهند.

در ابتدای این دیدار، مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک با خوش‌آمدگویی به یار مهربان و جدید این خانه بزرگ گفت:

حضور افراد شاخص و ماندگاری چون شما در کهریزک که سالیان طولانی دل مردم عزیزمان را شاد کرده‌اید، باعث دلگرمی همه ما به ویژه سالخوردگان جامعه است که اینجا خانه و کاشانه آنان محسوب می‌شود.

صوفی‌نژاد اخلاق، ادب ورزشی و متانت را از ویژگی‌های همیشگی یار جدید کهریزک دانست و تصریح کرد:

به دوستان ورزشکار خود نیز سلام اهالی کهریزک را برسانید و از آنها نیز بخواهید تا با حضور مهربانانه خود در این خانه، دل سالمندان و معلولین زیادی را از نزدیک شادتر از همیشه نمایند.

کد خبر 394519

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha