همشهری آنلاین: وزیر آموزش و پرورش درباره بازداشت تعدادی از نوجوانان و جوانان در سطح کشور خاطرنشان کرد: هنوز آمار دقیقی از اینکه چه تعداد از افراد بازداشت شده دانش‌آموز هستند ندارم اما در این زمینه از وزارت کشور و نهادهای امنیتی پیگیری‌هایی انجام می‌دهم.

سیدمحمد بطحایی

سیدمحمد بطحایی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره بازداشت تعدادی از نوجوانان و جوانان در جریان حوادث اخیر در سطح کشور، اظهار کرد: اینکه تعداد زیادی از دستگیرشدگان حوادث اخیر از افرادی بودند که در سنین جوانی قرار داشتند حرف درستی است اما هنوز درباره اینکه چه تعداد از این افراد دانش آموز بودند آمار دقیقی وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس گزارش‌های موجود، تعدادی از دانش‌آموزانی که دستگیر شده‌اند در حال تردد در خیابان‌ بودند و به همراه افرادی دیگر بازداشت شده‌اند.

بطحایی خاطرنشان کرد: امروز ( چهارشنبه 13 دي) قرار است در این زمینه پیگیری‌هایی از وزارت کشور و سایر نهادهای امنیتی داشته باشیم.

وزیر آموزش و پرورش همچنین روز گذشته در توئیتی با اشاره به کشته شدن دو دانش‌آموز در حوادث اخیر نوشت: «آشوب و خشونت کور همواره بی‌گناهان را قربانی می‌کند؛ داغدار کشته شدن دو دانش‌آموز و امید آینده ایران، "آرمین" و "شایان" عزیز در این آشوب هستیم».

کد خبر 394478

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha