همشهری آنلاین: مسعود شجاعی که به تیم نامدار آاک یونان پیوست با بیان اینکه امیدوار است سوء تفام بین او و فدراسیون فوتبال حل شود گفت می‌خواهد جزو انتخاب‌های کی‌روش باشد.

مسعود شجاعی

 به گزارش ورش سه، مسعود شجاعی که ظهر دیروز (پنجشنبه 7 دي) به این باشگاه یونانی رفت و از ساختمان و تالار افتخارات آاک آتن دیدن کرد پس از ايستادن مقابل جام‌های متعدد آاک خطاب به خبرنگاران گفت: با دیدن این جام‌ها لحظه‌ای خودم را در قامت قهرمانی تصور کردم و حالا می‌‌توانم بگویم که این دلیل اصلی حضور من در اینجاست. باشگاه آاک در 3 رقابت حضور دارد؛ لیگ اروپا، جام حذفی و جام قهرمانی یونان و این فرصت خوبی برای ماست که طرفداران را خوشحال کنیم. من نمی‌‌خواهم حرف‌های اغراق آمیز و بزرگ بزنم اما اینجا هستم برای کمک به قهرمانی آاک عنوانی که مطمئن هستم آن را به دست خواهم آورد.

این بازیکن 33 ساله ایرانی در ادامه حرف‌هایش گفت: من آماده هستم تا تمریناتم را از فردا با بقیه تیم آغاز کنم. من تقریبا بازیکنان تیم را می‌ شناسم باتوجه به اینکه مقابل این تیم بازی کرده‌ام. من در این مدت به تمرینات خود ادامه داده ام و همچنین علاقمندم با تیم‌ملی‌ فوتبال ایران در جام‌جهانی باشم. اگرچه سوءتفاهمی بین من و فدراسیون فوتبال ایران بروز کرده است. من سرمربی تیم‌ملی‌ را می‌‌شناسم و بعد از 5 سال کار کردن با او می‌‌دانم که از نظر بدنی و روحی تیم را برای صعود به دور دوم جام‌جهانی آماده می‌‌کند و من در بهترین شرایط خواهم بود و امیدوارم که جزو انتخاب‌های او باشم.

شجاعی ادامه داد: فکر می‌‌کنم که خیلی زود است درباره آینده حرف بزنیم. من بسیار از حضور در اینجا خوشحالم و باتوجه به حضور تیم در سه تورنمنت لیگ اروپا، قهرمانی یونان و جام حذفی باید بگویم که آرزوی هر بازیکنی است که در تیم بزرگی مثل آاک باشد. من پیش از این همواره مقابل آاک بازی کرده‌ام اما تصور می‌‌کنم اتحاد در رختکن و استحکام در مسابقه راز موفقیت تیم های بزرگی مثل آاک خواهد بود. من امیدوارم که بتوانم به قهرمانی تیم بعد از 24 سال کمک کنم. پیراهن خود را به همین دلیل با شماره 24 انتخاب کردم و امیدوارم با این پیراهن راه فرضی را تا انتها پیش ببریم.

شجاعی 33 ساله همچنین به این موضوع اشاره کرد که باتوجه به اینکه پیراهن شماره 24، شماره بازیکن جوان مشهور و فقید پرسپولیس بوده است حس خوبی به او خواهد داشت؛ چراکه مردم ایران نیز به این شماره پیراهن علاقه دارند.

کد خبر 394017

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha