مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۹ از آغاز ششمین دوره جشنواره آموزشی- ترویجی مشکات در سطح منطقه بویژه مدارس و سرای محلات ۱۴ گانه خبر داد.

ششمین دوره جشنواره مشکات در منطقه ۱۹ آغاز شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، حمید بهرامی با اعلام این خبر گفت: هدف از برگزاری این جشنواره تقويت و گسترش انگيزه‌هاي مشاركت‌جويي در ميان شهروندان،كشف و معرفي ظرفيت‌ها و توانايي‌هاي گوناگون شهروندان ساكن در محلات منطقه است.

وی ادامه داد: ششمین دوره جشنواره مشکات در چهار محور شهر فرهنگي ـ فرهنگ شهروندي، شهر ايمن ـ مباحث زيست محيطي، فرهنگ رانندگي ـ حقوق و تكاليف عابران، زيبايي شناسي شهري ـ معماري ايراني اسلامي و در ده قالب نقاشي، خاطره نويسي، عكاسي، كاريكاتور،گزارش تصويري، شعر، داستانك، سرود و تئاتر دانش آموزي، انيميشن و فيلم كوتاه بصورت فردي و گروهي برگزار مي شود.

بهرامی خاطر نشان کرد: این دوره از جشنواره در 5 گروه سني زير 7 سال، 7 الي 9 سال، 10 تا 12سال، 13 الي 15سال،16 سال به بالا برگزار مي شودکه این معاونت درجمع آوری موضوعاتی چون تكريم سالخورگان،كودكان امروز ـ اميدان فردا، تجليل توانخواهان و معاونت خدمات شهري و محيط زيست با موضوع صرفه جويي آب و انرژي، مديريت پسماند، كاهش آلودگي و معاونت حمل و نقل و ترافيك با موضوع حقوق و تكاليف عابرين و معاونت معماري و شهرسازي با موضوع زيبايي شناسي شهري،معماري ايراني اسلامي در آن مشاركت خواهند داشت.

معاون شهردار منطقه یاد آور شد: هر فرد مي تواند تا پایان دی ماه حداكثر سه اثر به جشنواره ارائه دهد و پس از ثبت در سامانه و تحويل اثر به سراي محلات، در بهمن ماه وارد مراحل داوري شده و در صورت برگزيده شدن به عنوان نفرات برتر معرفي و از آنها تقدير خواهد شد.

کد خبر 393829

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha